ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ОСВІТНІХ ІНТЕРНЕТ БЛОГІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ФІЗИКИ В УЧНІВ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олександр Рафаїлович ГОХМАН
Наталія Петрівна КУШНІРЕНКО

Анотація

В статті розглянуто проблему мотивації учнів шкіл до вивчення природничих дисциплін та зроблено спробу проаналізувати можливість застосування на уроках фізики відеороликів з освітніх каналів YouTube з метою підвищення зацікавленості учнів до предмету. Приведено опрацьовані на основі статистичних методів результати відповідного педагогічного експерименту.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ГОХМАН, О. Р., & КУШНІРЕНКО, Н. П. (2018). ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ОСВІТНІХ ІНТЕРНЕТ БЛОГІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ФІЗИКИ В УЧНІВ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (7). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2788
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олександр Рафаїлович ГОХМАН, Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, м. Одеса

доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри загальної фізики

Наталія Петрівна КУШНІРЕНКО, Одеський фінансово-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету

викладач фізики

Посилання

Сіденко О.М. Застосування сучасних ІКТ під час проведення фізичного практикуму. Використання прикладного програмного забезпечення на уроках фізики з метою підвищення рівня навчання. //Фізика в школах України. – Основа, 2008, №4, 32ст.

Савгира С.М. Використання ІКТ на уроках фізики. // Фізика в школах України. – Основа, 2010, №18, 40ст.

Цоколенко С.І. Роль інформаційних технологій у формуванні та підтриманні інтересу при вивченні фізики / С.І.Цоколенко // Обдарована дитина. – 2009. – № 5. – С. 21 24.

Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі youtube Сотников І., Голяченко О., Клімов І., Соколовський В. // Інформаційні технології – 2014 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/3761/1/I_Sotnikov_konf_GI.pdf – Назва з екрану.

Мотивація [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/ Мотивація. - Назва з екрану.

Коваленко О.Е., Корольова Н.В. Мотивація навчальної діяльності. Методика професійного навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://forca.com.ua/knigi/navchannya/metodika-profesiinogo-navchannya.html. – Назва з екрану.

Сергєєнкова О.П. Педагогічна психологія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/17450602/psihologiya/motivatsiya_navchalnoyi_diyalnosti –Назва з екрану.

Чему может научить YouTube. // Newtonew – oбразование как стиль жизни [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://newtonew.com/web/youtube-edutainment – Назва з екрану.

Новиков Д.А. Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи). М.: М3-Пресс, 2004. – 67 с.

Эффект Марангони. Как повторить дома? // YouTube [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=FGqE8DZGXd8 – Назва з екрану.

Лучшие физические лайфхаки! // YouTube [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=t_ZMXB7K96Q&index=37&list=PLCwhCCULo8OOCqLSTbJ0bHdiU83ONCbDq – Назва з екрану.

Физика от Побединского // YouTube [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/channel/UCQdPrDypfQeY5euAPbdc11g – Назва з екрану.