ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ОСВІТНІХ ІНТЕРНЕТ БЛОГІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ФІЗИКИ В УЧНІВ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
В статті розглянуто проблему мотивації учнів шкіл до вивчення природничих дисциплін та зроблено спробу проаналізувати можливість застосування на уроках фізики відеороликів з освітніх каналів YouTube з метою підвищення зацікавленості учнів до предмету. Приведено опрацьовані на основі статистичних методів результати відповідного педагогічного експерименту.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сіденко О.М. Застосування сучасних ІКТ під час проведення фізичного практикуму. Використання прикладного програмного забезпечення на уроках фізики з метою підвищення рівня навчання. //Фізика в школах України. – Основа, 2008, №4, 32ст.
Савгира С.М. Використання ІКТ на уроках фізики. // Фізика в школах України. – Основа, 2010, №18, 40ст.
Цоколенко С.І. Роль інформаційних технологій у формуванні та підтриманні інтересу при вивченні фізики / С.І.Цоколенко // Обдарована дитина. – 2009. – № 5. – С. 21 24.
Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі youtube Сотников І., Голяченко О., Клімов І., Соколовський В. // Інформаційні технології – 2014 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/3761/1/I_Sotnikov_konf_GI.pdf – Назва з екрану.
Мотивація [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/ Мотивація. - Назва з екрану.
Коваленко О.Е., Корольова Н.В. Мотивація навчальної діяльності. Методика професійного навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://forca.com.ua/knigi/navchannya/metodika-profesiinogo-navchannya.html. – Назва з екрану.
Сергєєнкова О.П. Педагогічна психологія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/17450602/psihologiya/motivatsiya_navchalnoyi_diyalnosti –Назва з екрану.
Чему может научить YouTube. // Newtonew – oбразование как стиль жизни [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://newtonew.com/web/youtube-edutainment – Назва з екрану.
Новиков Д.А. Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи). М.: М3-Пресс, 2004. – 67 с.
Эффект Марангони. Как повторить дома? // YouTube [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=FGqE8DZGXd8 – Назва з екрану.
Лучшие физические лайфхаки! // YouTube [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=t_ZMXB7K96Q&index=37&list=PLCwhCCULo8OOCqLSTbJ0bHdiU83ONCbDq – Назва з екрану.
Физика от Побединского // YouTube [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/channel/UCQdPrDypfQeY5euAPbdc11g – Назва з екрану.