THE COMPONENTS OF SELF-EDUCATIONAL ACTIVITIES OF TEACHERS IN THE SYSTEM OF METHODICAL WORK
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Визначено складники самоосвітньої діяльності вчителів, її специфіку в системі методичної роботи. Виявлено сучасні тенденцій розвитку складників самоосвіти освітніх кадрів. Розкрито основні етапи побудови самоосвітньої діяльності: усвідомлення вчителем вимог до своєї діяльності; постійний самоаналіз, самопізнання і критичний аналіз власної діяльності; планування роботи над собою, вироблення програми і правил поведінки; практична реалізація програми самовиховання; самоконтроль, самооцінювання та самокоригування дій.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сухомлинський В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський // Вибр. твори : в 5-ти т. / ред. колегія : О. Г. Дзеверін (голова) та ін. – Київ : Радянська школа, 1977. – Т. 4. – С. 393–626.
Ягупов В. В. Педагогіка : навч. посіб. [для студ. пед. спец. вузів] / В. В. Ягупов. – Київ : Либідь, 2002. – 560 с.
Каверин Н. А. Как научить учиться / Н. А. Каверин, Э. С. Львов. – Киев : О-во «Знание» УССР, 1988. – 48 с.
Євдокимов В. І. Особистісно-професійний розвиток учителя як ціннісний орієнтир освіти / В. І. Євдокимов // Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. – 2007. – Вип. 5 (57). – С. 19–25. – (Сер. «Педагогічні науки»).
Крижко В. В. Теорія та практика менеджменту в освіті : навч. посіб. / В. В. Крижко. – 2 вид., допрац. – Київ : Освіта України, 2005. – 256 с.
Дьюи Дж. Демократия и образование : пер. с англ. / Дж. Дьюи. – Москва : Педагогика – Пресс, 2000. – 384 с.
Бойко А. М. Оновлена парадигма виховання : шляхи реалізації : підготовка вчителя до формування виховуючи відносин з учнями : навч.-метод. посіб. / А. М. Бойко. – Київ : ІЗМН, 1996. – 232 с.
Аллаяров З. А. Педагогические условия личностно-профессионального развития учителя в муниципальной системе образования / З. А. Аллаяров. – Уфа : [б. и.], 2002. – 172 с.