PEDAGOGICAL FUTUROLOGY: 21ST CENTURY PROSPECTS
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Հարությունյան Գ. Կանխատեսման մասին. Գլոբուս. Ազգային անվտանգություն, 2011. 1: 4–10.
Бестужев-Лада И.В. Социальное прогнозирова-ние. Курс лекций. М.: Педагогическое общество России 2002. 392 с.
Найдыш О.В. Обыденное сознание и современ-ная футурология. Вестник РУДН. Серия: Философия: философия и футурология, 2017. Т. 21. № 2. С. 240–249.
Մանուսյան Ա., Հակոբյան Լ. Հեռատեսության մեթոդներ. Կիրառական հնարավորություններ: Գլոբուս, 2014, 1(46): 12–19 (на Арм.).
Հարությունյան Գ. «Բարդությունները» ադեկվատ ընկալելու հրատապությունը. Գլոբուս, 2018. №6(95): 4–8.
Հարությունյան Գ. Ապագային պատրաստ լինելու խնդիրը 21-րդ ԴԱՐ. 2018. № 4(80): 4–12.
Wallerstein, I. (1987). World-Systems Analysis. Social Theory Today / Ed. by A. Giddens & J.H.Turner. Cambridge: Polity Press. 309–324.
Колесникова И.А. Педагогическое вопрошание о человеке будущего. Непрерывное образование: XXI век: научный электронный журнал, 2015. Вып. 2(10). DOI: 10.15393/j5.art.2015.2803. URL: https://lll21.petrsu.ru/journal/article.php?id=2803