ОЦІНКА РОЗВИВАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 3 КЛАСУ АВТОРІВ М. Д. ЗАХАРІЙЧУК, А.І. МОВЧУН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Автором презентовано результати аналізу розвивального спрямування підручника з української мови для третього класу загальноосвітньої школи, що обґрунтовують недоцільність його застосування в освітньому процесі початкової школи.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Видавець скандальних підручників : помилок недостатньо, аби не використовувати підручники у школі [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://life.pravda.com.ua/society/2013/10/31/142187/.
Лист МОН України від 04.09.2015 № 1/9-422 «Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році». [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/4371
Терикон як слово на букву Т, або Чому міністр освіти не поважає Донбас». [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://life.pravda.com.ua/columns/2012/12/20/117970/
Жосан О. Е. Тенденції розвитку шкільної навчальної літератури в Україні (20-ті – 80-ті роки ХХ століття) : монографія / О. Е. Жосан. – Кіровоград : Ексклюзив-Систем, 2013. – 655 c.
Жосан О. Е. Шкільна навчальна література : теорія і практика : довідник / О. Е. Жосан. – Кіровоград : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» ; Імекс-ЛТД, 2014. – 156 с.
Кодлюк Я. П. Теорія і практика підручникотворення в початковій освіті : підручник [для магістрантів і студентів педагогічних факультетів] / Я. П. Кодлюк. – Київ : Інформаційно-аналітична агенція «Наш час», 2006. – 368 с.
Павленко В. В. Роль підручника у розвитку креативності молодших школярів / В. В. Павленко // Українська полоністика : Збірник наукових праць. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 11. – С. 255–263.
Козак І. Особливості графічної мови ілюстративного матеріалу букваря / І. Козак // Педагогіка і психологія. – 2001. – № 3-4. – C. 158–166.
Ворона І. Українська дитяча ілюстрація повинна бути оригінальна / І. Ворона // Книжковий клуб. – 1999. – № 21–22. – C. 18–20.
Наказ МОН України від 29.05.2015 № 584 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів». [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1434552271/