ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ТЕКСТИЛЬНОЇ ПЛАСТИКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто дидактичні можливості текстильної пластики в початковій школі на уроках трудового навчання, що реалізуються завдяки фізичним і художньо-технічних властивостями штучного текстилю (капрону). Його застосування ґрунтується на доступності, простоті технічного виконання в поєднанні зі значними конструктивними можливостями. Наголошено, що текстильна пластика є засобом розв’язання низки освітніх завдань у початковій ланці загальної середньої освіти: уміння спостерігати, виявляти нескладні технологічні закономірності, аналізувати, порівнювати, формулювати припущення, гіпотези, що потребують пояснень і способів реалізації у практичній діяльності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Закон України «Про освіту» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38–39, ст. 380) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Іонова О. М. Всебічний розвиток молодших школярів засобами навчання мистецтва орігамі / О. М. Іонова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2012. – № 19 (254). – Ч. І. – С. 36–42.
Колесник Н. Є. Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання / Н. Є. Колесник // Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки. – 2014. – Випуск 6 (78). – С. 118–123.
Носаченко Т. Формування у студентів дизайнерських умінь засобами паперопластики / Т. Носаченко // Рідна школа. – 2012. – №11 (листопад). – С. 56–59.
Тименко В. П. Теоретичні і методичні основи формування конструктивних умінь в учнів початкових класів : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Володимир Петрович Тименко ; Ін-т педагогіки АПН України. – Київ, 2010. – 520 с.
Методика трудового навчання : технічної і художньої праці. Теоретичні засади і емпіричний досвід початкової дизайн-освіти : метод. посіб. / В. П. Тименко, В. В. Вдовченко ; АПН України, Ін-т обдарованої дитини. – Київ : Інформаційні системи, 2009. – 332 с.
Масол Л. Методика навчання мистецтва у початковій школі / Л. Масол. – Харків : Ранок, 2006. – 255 с.
Миропольська Н. Уроки художньо-естетичного циклу в школі : навчання і виховання : навч. посіб. / Н. Миропольська, С. Ничкало, В. Рагозіна та інші. – Тернопіль : Богдан, 2006. – 240 с.
Моляко В. А. Психология решения школьниками творческих задач / В. А. Моляко. – Киев : Рад. школа, 1983. – 94 с.
Паламарчук В. Ф. Як виростити інтелектуала? : [посібник для вчителів] / В. Ф. Паламарчук ; Інститут педагогіки АПН України. – Київ : Товариство «Знання», 1999. – 112 с.
Навчальні програми для початкової школи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html. – Дата звернення 25.01.2018.
Кушніренко О. Модернізація змісту підготовки майбутніх учителів декоративно-ужиткового мистецтва / О. Кушніренко. // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2010. – Вип. 2. – С. 95–100.
Чегусова З. Арт-текстиль: переживання простору [Електронний ресурс] / Зоя Чегусова. – [Цит. 2013, 27 грудня]. – Режим доступу: http://www.day.kiev.ua/uk/article/kultura/art-tekstil-perezhivannya-prostoru.