НАПРЯМИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ЗМІННОМУ СЕРЕДОВИЩІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Юліївна Мосякова

Анотація

Автором акцентовано увагу на визначенні стратегічних цілей розвитку закладу позашкільної освіти. необхідно передбачити напрями їх реалізації. Показано зв’язок цих цілей із основними напрямами стратегічного розвитку закладу позашкільної освіти в умовах постійних змін в освіті, соціумі, економіці, політиці, екології. Такими напрямами є запровадження новітніх педагогічних технологій, розвиток учнівського і педагогічного колективів, створення атмосфери психологічного комфорту і безпеки, забезпечення професійного розвитку і зростання кваліфікаційного рівня педагогічних працівників, покращення матеріальної бази та інформаційно-комунікативне забезпечення.

Доведено, що забезпеченню діяльності закладу позашкільної освіти та управлінню його стратегічним розвитком сприяє втілення психолого-педагогічних або психолого-організаційних технологій, дотримання відповідних принципів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Мосякова, І. Ю. (2018). НАПРЯМИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ЗМІННОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2917
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Юліївна Мосякова, Центр творчості дітей та юнацтва «Шевченківець» (м. Київ)

директор Центру творчості дітей та юнацтва «Шевченківець» (м. Київ), керівник Київського відділення міжнародної асоціації позашкільної освіти

Посилання

Ситников Д. В. Организационно-управленческие основы развития школы : учебное пособие / Д. В. Ситников, М. И. Ситникова. ‒ Белгород : Изд-во Белгородского областного научно-методического центра содержания образования, 1999. ‒ 160 с.

Освітній менеджмент : навчальний посібник /за ред. Л. Даниленко, Л. Карамушка. ‒ Київ : Шкільний світ, 2003. ‒ 400 с.

Управление развитием школы : пособие [для руководителей образовательных учреждений] / под редакцией М. М. Поташника и B. C. Лазарева. ‒ Москва : Новая школа, 1995. ‒ 464 с.

Третьяков П. И. Управление школой по результатам : практика педагогического менеджмента / П. И. Третьяков. ‒ Москва : Новая школа, 1997. ‒ 288 с.

Колпаков В. М. Управление развитием персонала : курс лекций / В. М. Колпаков. ‒ Киев : МАУП, 2006. ‒ 712 с.

Иванова Л. А. Проблема систематизации научной терминологии педагогики (на примере медиаобразовательных систем) / Л. А. Иванова, И. В. Григорьев // Мир науки, культуры, образования. ‒ 2009. ‒ № 2. ‒ С. 14.

Даниленко Л. І. Гендерний підхід в управлінні загальноосвітніми навчальними закладами : навч. посібник / за ред. Л. І. Даниленко, В. В. Олійника. ‒ Київ : Логос, 2004. ‒ 212 с.

Гольдштейн Г. Я. Стратегический инновационный менеджмент : учебное пособие / Г. Я. Гольдштейн. ‒ Таганрог : Изд-во ТРТУ, 2004. ‒ 267 с.

Пометун О. Управління школою, що змінюється. Порадник сучасного директора / О. Пометун, П. Середняк, І. Сущенко, І. Янушевич. ‒ Тернопіль : Видавництво «Астон», 2005. ‒ 192 с.

Карамушка Л. М. Самоактуалізація менеджерів у професійно-управлінській діяльності (на матеріалі діяльності комерційних організацій) / Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич. ‒ Київ ‒ Запоріжжя : Просвіта, 2009. ‒ 260 с.

Кравченко О. І. Моделювання стратегічного розвитку університету : монографія / О. І. Кравченко. – Харків : Видавництво Іванченка І.С., 2017. – 398 с.

Петровский А. В. Психология / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский. ‒ Москва : Академия, 2000. ‒ 512 с.