НАПРЯМИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ЗМІННОМУ СЕРЕДОВИЩІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Автором акцентовано увагу на визначенні стратегічних цілей розвитку закладу позашкільної освіти. необхідно передбачити напрями їх реалізації. Показано зв’язок цих цілей із основними напрямами стратегічного розвитку закладу позашкільної освіти в умовах постійних змін в освіті, соціумі, економіці, політиці, екології. Такими напрямами є запровадження новітніх педагогічних технологій, розвиток учнівського і педагогічного колективів, створення атмосфери психологічного комфорту і безпеки, забезпечення професійного розвитку і зростання кваліфікаційного рівня педагогічних працівників, покращення матеріальної бази та інформаційно-комунікативне забезпечення.
Доведено, що забезпеченню діяльності закладу позашкільної освіти та управлінню його стратегічним розвитком сприяє втілення психолого-педагогічних або психолого-організаційних технологій, дотримання відповідних принципів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Ситников Д. В. Организационно-управленческие основы развития школы : учебное пособие / Д. В. Ситников, М. И. Ситникова. ‒ Белгород : Изд-во Белгородского областного научно-методического центра содержания образования, 1999. ‒ 160 с.
Освітній менеджмент : навчальний посібник /за ред. Л. Даниленко, Л. Карамушка. ‒ Київ : Шкільний світ, 2003. ‒ 400 с.
Управление развитием школы : пособие [для руководителей образовательных учреждений] / под редакцией М. М. Поташника и B. C. Лазарева. ‒ Москва : Новая школа, 1995. ‒ 464 с.
Третьяков П. И. Управление школой по результатам : практика педагогического менеджмента / П. И. Третьяков. ‒ Москва : Новая школа, 1997. ‒ 288 с.
Колпаков В. М. Управление развитием персонала : курс лекций / В. М. Колпаков. ‒ Киев : МАУП, 2006. ‒ 712 с.
Иванова Л. А. Проблема систематизации научной терминологии педагогики (на примере медиаобразовательных систем) / Л. А. Иванова, И. В. Григорьев // Мир науки, культуры, образования. ‒ 2009. ‒ № 2. ‒ С. 14.
Даниленко Л. І. Гендерний підхід в управлінні загальноосвітніми навчальними закладами : навч. посібник / за ред. Л. І. Даниленко, В. В. Олійника. ‒ Київ : Логос, 2004. ‒ 212 с.
Гольдштейн Г. Я. Стратегический инновационный менеджмент : учебное пособие / Г. Я. Гольдштейн. ‒ Таганрог : Изд-во ТРТУ, 2004. ‒ 267 с.
Пометун О. Управління школою, що змінюється. Порадник сучасного директора / О. Пометун, П. Середняк, І. Сущенко, І. Янушевич. ‒ Тернопіль : Видавництво «Астон», 2005. ‒ 192 с.
Карамушка Л. М. Самоактуалізація менеджерів у професійно-управлінській діяльності (на матеріалі діяльності комерційних організацій) / Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич. ‒ Київ ‒ Запоріжжя : Просвіта, 2009. ‒ 260 с.
Кравченко О. І. Моделювання стратегічного розвитку університету : монографія / О. І. Кравченко. – Харків : Видавництво Іванченка І.С., 2017. – 398 с.
Петровский А. В. Психология / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский. ‒ Москва : Академия, 2000. ‒ 512 с.