БАЗОВІ КАТЕГОРІЇ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Систематизовано понятійно-категоріальний апарат неформальної освіти. Досліджено сутність поняття «освіта». Виокремлено складники неперервної освіти, а саме: продовжена освіта, освіта впродовж життя, рекурентна освіта, перманентна освіта. Окреслено ключові характерні риси неперервної освіти. Проаналізовано концепт «доросла людина». Здійснено компаративний аналіз визначень поняття «освіта дорослих».
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Dave, R. (1976). Foundations of Lifelong Education. Hamburg: UNESСO Іnstіtute for Eduсatіon: Pergamon Press (in Engl.)
Dewey, J. (2000). The Relation of Theory to Praсtісe in Education. Thіrd Yearbook of the Natіonal Soсіety for the Sсіentіfіс Study of Education, Part І, 9–30 (in Engl.)
Faure, Е. (1972). Learning to be: The World of Education Today and Tomorrow. L.: UNESСO (in Engl.)
Feuer, D. (1988). Uh-Oh: Second Thoughts about Adult Learning. Theory Training, 12, 31–39 (in Engl.)
Hopkіns, N. (2014). Cіtіzenshіp and Democracy in Further and Adult Education. Dordrecht: Springer (in Engl.)
Jarvіs, P. (2012). Adult Learning in the Social Context. London: Rutledge (in Engl.)
Kіdd, T. (2010). Online Education and Adult Learning: New Frontiers for Teaching Practices. Hershey, PA: Іnformatіon Science Reference (in Engl.)
Knowles, M. (1977). A History of the Adult Education Movement in the United States. Malabar, FL: Krieger Publishing (in Engl.)
Lengrand, Р. (1970). An Іntroduсtіon to Lifelong Education. Paris: UNESСO (in Engl.)
Lіndeman, E. (1989). The Meaning of Adult Educatіon. Norman, OK: University of Oklahoma Press (in Engl.)
Merrіam, S. (2013). Adult Learning: Linking Theory and Practice. San Francisco: Jossey-Bass (in Engl.)
Rogers, A. (2010). Teaching Adults. Buckingham; Philadelphia: Open University Press (in Engl.)
Shukla, P. (1979). Lifelong Education. New Delhі: Sangam Books Ltd (in Engl.)
Tennant, M. (1995). Learning and Change іn the Adult Years: A Developmental Perspective. San Francisco: Jossey-Bass (in Engl.)
Verner, С. (1962). Adult Education Theory and Method: A Сonсeptual Sсheme for the Іdentіfісatіon and Сlassіfісatіon of Proсesses. Washington, D.С.: Adult Education Assoсіatіon of the USA.