ТЕНДЕНЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ РЕФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Концепція нової української школи. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua/activity/ education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/konczepcziya.html
Попова О. Інтегроване навчання в початковій школі / О. Попова. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://oldconf.neasmo.org.ua/node/3218
Дьоміна Інна. Інтегроване навчання як освітній пазл. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nus.org.ua/view/integrovane-navchannya-yak-osvitnij-pazl/
Ковальова В. І. Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнів / В. І. Ковальова. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/school/lessons_summary/initial/8032/
Інтеграція навчальних предметів в початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів : матеріали Інтернет-семінару / уклад. Л. Н. Добровольська, В. О. Чорновіл. – Черкаси : Видавництво КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», 2017. – 183 с.
Інтеграція знань з предметів природничо-математичного циклу : проблеми та шляхи їх вирішення : збірник матеріалів Інтернет-семінару / упор. О. І. Замулко. – Черкаси : Черкаський ІППОП, 2012. – 88 с.
Інтеграція та інтегроване навчання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-i-diyalnisnyj-pidhody-chastyna-1/)
Сокуренко О. О. Інтеграція змісту початкової освіти як умова формування світорозуміння молодших школярів / О. О. Сокуренко // Гуманітарні науки. – 2010. – № 2. – С. 107–111.
Зюзюкіна Н. В. Реалізація інтегрованого підходу за допомогою групових форм роботи в початковій освіті / Н. В. Зюзюкіна // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 29. – С. 2–9.
Косовська М. Інтеграція багатокомпонентного змісту початкової освіти в умовах реалізації нових освітніх програм / М. Косовська // Початкова школа. – 2013. – № 11. – С. 11–13.