VIRTUAL EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR STUDYING PURPOSES
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment (CEFR) http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Cadre1_en. asp.
Baeten, M., Struyven, K., & Dochy, F. (2009). Stu-dent – teachers’ approaches to learning in relation to their motivation and their perceived competence. Paper presented at the conference of the International Study Association on Teachers and Teaching, Rovaniemi, Finland.
Bloom, B.S., Engelhart, M.D., Furst, E.J., Hill, W.H., Krathwohl, D. (1956). Taxonomy of educational ob-jectives: The classification of educational goals. Handbook I: Cognitive domain. New York: David McKay Company.
Nijhuis, J., Segers, M., & Gijselaers, W. (2008). The extent of variability in learning strategies and stu-dents’ perceptions of the learning environment. Learning and Instruction. 18. 121–134.
Farrell, G. (2001) The Changing Faces of Virtual Education. Retrieved from: http://www.col.org/virtualed/index2.htm
Richards, J.C., Rodgers, T.S. (1991). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge Univ. Press. 171 p.
Chamorro-Premuzic, T., & Furnham, A. (2008). Personality, intelligence and approaches to learning as predictors of academic performance. Personality and Individual Differences. 44. 1596–1603.
Chamot, A.U., Barnhardt, S., El-Dinary, P., & Rob-bins, J. (1999). The learning strategies handbook. White Plains, NY: Addison-Wesley Longman.
Vereitina, I., Baidak, Yu. (2015). Personal Educa-tional Activity of а Student in the Interactive Foreign Language Virtual Environment. Educational Alterna-tives. 13. 546–552.
Vereitina, I., Baidak, Yu. (2015). Virtual educational environment and activation of students professional and creative potential. Proceedings of the conference: Contemporary innovation technique of the engineering personnel training for the mining and transport indus-try. Ukraine, Dnepropetrovsk. 285–292.
Gattengo, C. (1972). Teaching Foreign Languages in Schools: The Silent Way. 2nd ed. NX-Educational Solutions. 152 p.
Larsen, Freeman D. (1986). Techniques and Princi-ples in Language Teaching. Oxford: Oxford Univ. Press. 142 p.