ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті проаналізовано поняття цінностей та ціннісних орієнтацій майбутнього педагога. Наголошено на зміні суспільних цінностей.
Виокремлено три форми існування цінностей. Наголошено, що лише ціннісно сформована особистість майбутнього педагога здатна всебічно розвивати дітей.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. СПб.: Питер, 2010. 608 с.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. М., 2006. 560 с.
Тушева В.В. Цінності у структурі професійної культури майбутнього вчителя. Збірник наукових праць. 2010. № 1. Бердянськ: БДПУ. С. 151–157.
Васютинський В.О. Ціннісно-орієнтаційні площини сучасного українського Суспільства. Проблеми загальної та педагогічної психології: 36. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. За ред. С.Д. Максименка. Київ, 2006. Т. 8. Вип. 6. С. 40–45.
Дружилов С.А. Психология выживания в современном мире. Харьков: Гуманитарный Центр, 2012. 300 с.
Леонтьев А.Н. Лекции по общей психологии. М., 2001. 230 с.
Леонтьев Д.А. Методика изучения ценностных ориентаций. М.: Смысл, 2008. 430 с.
К проблеме формирования ценностных ориентаций и социальной активности личности. Под. ред. В.С. Мухиной. М., 2006. 450 с.
Дружилов С.А. Индивидуальный ресурс человека как основ становление профессионализма : Монография. Воронеж: Научная книга, 2010. 260 с.
Гаврилюк В.В. Динамика ценностных ориентаций в период социальной трансформации. Социологические исследования, 2007. №1. С. 96–105.
Вяткин Б.А. Психология метаиндивидуальности учителя начальных классов. Пермь, ПГПУ, 2008. 72 c.
Винославська О.В. Етичні засади формування особистості практичного психолога. Актуальні проблеми психології. Том 1: Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. Київ: Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 2001. Ч. 2. С. 35–44.
Сунгатуллина Г.А. Ценностные ориентации и мотивационная сфера подростков и молодежи. Вестник Московского университета. Серия18. 2002. №3. С. 158–164.
Яницкий М.С., Серый А.В. Ценностно-смысловая сфера личности. Кемерово, 2005. 92 с.