НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті проаналізовано стан та завдання щодо формування управлінської діяльності у майбутніх економістів. Розкрито особливості успішності реалізації магістерських програм за спеціальностями: управління та адміністрування, менеджмент та адміністрування.
Доведено, що ступінь успішності залежить від багатьох чинників, як один із провідних – визначено ефективне науково-методичне забезпечення організації освітнього процесу на економічних факультетах. Обґрунтовано ключові компетентності майбутніх управлінців: концептуальне мислення, дієвість та результативність; стійкість та емоційна зрілість; зосередженість на майбутньому; уміння формувати корпоративну культуру; уміння приймати рішення; упровадження змін та інновацій у роботу організації; розробка стратегій та планування; управління економічним процесом у контексті поточних економічних реформ; уміння використовувати методи мотивації персоналу; управління підприємством, відділом, організацією у контексті парадигми лідерства.
У досліджені визначено найбільш значущі шляхи формування викладачами управлінської діяльності в процесі професійної підготовки студентів: постійна робота над змістом освіти – відповідність його світовому та європейському рівню; оволодіння студентами базовими компетентностями в сфері управління, сучасне науково-методичне забезпечення освітнього процесу на економічних факультетах; поєднання теоретичного, практичного і наукового блоку підготовки управлінських кадрів.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Закон України «Про вищу освіту» (2014). URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Бурдіна С.В. Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США. Луганськ, 2008. 20с.
Ельбрехт О.М. Підготовка менеджерів у вищих навчальних закладах Великої Британії, Канади, США: автореф. дис. … д-ра пед. наук: спец. 13.00.04. Київ, 2010. – 42с.
Економічний енциклопедичний словник / За ред. С.В. Мочерного. – Львів: Світ, 2006. Т.2. 568с.
Кремень В.Г., Пазиніч С.М., Пономарьов О.С. Філософія управління. Вид. 2-ге, доповн. і переробл. Харків: НТУ «ХПІ», 2008. 524с.
Феномен інновацій: освіта, суспільство, культура: монографія / За ред. В.Г. Кременя. Київ: Педагогічна думка, 2008. 472с.
Чумаченко О.В. Проблеми визначення категорії «управлінський персонал підприємства» та його класифікація. Економіка та управління підприємствами. 2011. № 2. С. 57–62.
Принципи організації А. Файоля. URL: https://pidruchniki.com/15290527/menedzhment/printsipi_organizatsiyi_fayolya
Національний освітній глосарій: вища освіта / За ред. В.Г. Кременя. – Київ: Плеяди, 2014. 100 с.