ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КОУЧ-ТЕХНОЛОГІЙ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Огієнко О.І. Генезис дефініції «освіта дорослих» у зарубіжних дослідженнях. Проблеми сучасної педагогічної освіти 2008. (19). С. 113–120.
Проценко О.С. Коуч-технології у формуванні життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2013. Вип. 29 (82). С. 333–334. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pfto_2013_29_54.pdf.
Crowther, N. The state of the modern Olympics: Citius, altius, fortius? European Review. 2004. 12(3). 445–460.
Davidovitz, R., Mikulincer, M., Shaver, P., Izsak, R., Popper, M. Leaders as attachment figures: leaders’ attachment orientations predict leadership-related mental representations and followers’ performance and mental health. J. Pers. Soc. Psychol. 2007. 93. 632–650.
Côté, J. The development of coaching knowledge. International Journal of Sports. Science & Coaching. 2006. 1(3). 217–222.
Gould, D., Collins, K., Lauer, L. Coaching life skills through football: A study of award winning high school coaches. Journal of Applied Sport Psychology. 2007. 19. 16–37.
Côté, J., Gilbert, W.D. An integrative definition of coaching effectiveness and expertise. International Journal of Sports. Science & Coaching. 2009. 4(3). 307–323.
Петровська Т.В. Формування педагогічної майстерності спортивного педагога на етапах професійного становлення. Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Л. Українки. Серія: Фізична культура і спорт. Луцьк, Східноєвропейський національний університет ім. Л. Українки, 2016. Вип. 21. С. 25–30.
Матвійчук Т.Ф. Модель формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. 2015. Вип. 129(2). С. 208–212.
Платонов В.Н. Система подготовки спортсменов в олимпийском спорте: Общая теория и ее практические приложения. Київ: Олимп. литература, Кн.2. 2015. С. 916–940.
Петровский В.В. О применении метода моделирования в спортивной тренировке. Моделирование функционального состояния спортсменов различной подготовленности. Киев: КГИФК, 1976. С.4–6.
Лук’янова Л.Б. Концепція освіти дорослих в Україні / Укл.: Лук’янова Л.Б. Ніжин. 2011. 24с.
Освіта дорослих: короткий термінологічний словник / Авт.-упор. Л.Б. Лук’янова, О.В. Аніщенко. Київ; Ніжин, 2014. 108 с.
Сучасні технології освіти дорослих: посіб. / авт. кол.: Л.Б. Лук’янова, О.В. Аніщенко, Л.Є. Сігаєва, С.В. Зінченко, О.В. Баніт, Н.І. Дорошенко. Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013. 182 с.