USE OF COGNITIVE EDUCATIONAL MODELS IN MANAGEMENT OF EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Kudzh, S.A., Solovyov, I.V., Tsvetkov, V.Ya. (2014). Cognitive Models and Methods. Brief dictionary-reference book. MSTU MIREA. 95 p.
Malinetsky, G.G., Manenkov, S.K., Mitin, N.A., Shishov, V.V. (2010). Cognitive challenge and Information Technologies. Preprint. M.V. Keldysh IPM. 46.
Ozherelyeva, T.A. (2013). Cognitive features of obtaining the second higher education. Perspectives of science and education. 3. 106–111.
Kimble, C. (2013). Knowledge management, codification and tacit knowledge. Information Research. 18(2). 577.
Polyakov, A.A., Tsvetkov, V. Ya. (2008). Applied Informatics: educational and methodical benefit. In 2 parts: Part 1. Moscow: MAKS Press. 788 p.
Tsvetkov, V.Ya. 2013). Cognitive aspects of constructing virtual educational models. Prospects of science and education. 3. 38–46.
Ivannikov, A.D., Kulagin, V.P., Mordvinov, V.A. and others. (2008). Obtaining knowledge for formation of informational educational resources. Moscow: FGU GNIIA ITT "Informika". 440 p.
Tsvetkov, V.Ya. (2012). Information situation and information position as a management tool. European Researcher. Vol. 36. 12–1. 2166–2170.
Tsvetkov, V.Yа. (2013). Information interaction as a mechanism of semantic gap elimination. European Researcher. Vol.45. 4–1. 782–786.
Obolyayeva, N.M. (2012). Removing information asymmetry as a tool of improving the quality of education. Geodesy and aerial photography. 6. 123–124.
Tsvetkov, V.Yа. (2013). Spatial information models. European Researcher. Vol.(60). 10-1. 2386–2392.
Tsvetkov, V.Ya. (2012). Information management. LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH & Co. KG, Saarbrücken, Germany. 201 p.
Tsvetkov, V.Ya. (2012). Multipurpose management. European Journal of Economic Studies. Vol.(2). 2. 140–143.
Tikhonov, A.N., Ivannikov, A.D., Solovyov, I.V., Tsvetkov, V. Ya., Kudzh, S.A. (2010). The concept of network-centric management of complex organizational and technical system. Moscow: MaxPress. 136 p.
Tsvetkov, V.Ya. (2005). Information model as the basis of information processing in GIS. News of higher educational establishments. Geodesy and aerial photography. 2. 118–122.
Tsvetkov, V.Ya. (2013). Spatial knowledge: Formation and presentation. LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH & Co. KG, Saarbrücken, Germany. 107 p.
Kudzh, S.A., Solovyov, I.V, Tsvetkov, V.Ya. (22013). Convergence as an educational category. Remote and virtual learning. 11. 10–15.
Tsvetkov, V.Ya. (2012). Logics in science and methods of proof. LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH & Co. KG, Saarbrücken, Germany. 84 p.
Kulagin, V.P., Tsvetkov, V.Y. (2013). Features of multilevel testing. Remote and virtual training. 4. 5–12.