ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті здійснено аналіз ціннісних орієнтацій особистості у психологічній літературі. Наголошено, що найбільшого значення поняття ціннісних орієнтацій отримали лише у гуманістичній і екзистенціальній психології. Акцентовано увагу на тому, що джерелом цінностей особистості є мораль суспільства. Доведено, що основною передумовою психологічної готовності студента до педагогічної діяльності у системі дошкільної освіти є формування і розвиток у нього ціннісних орієнтацій.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. Санкт-Петербург: Питер, 2000. 720 с.
Фромм Э. Иметь или быть. Москва: Наука, 1990. 317 с.
Маслоу А. Самоактуализация личности и образо-вание [пер. с англ. и общ. ред. Г.А. Балла]. Киев-Донецк : Институт психологии АПН Украины, 1994. 52 с.
Узнадзе Д.Н. Общая психология / Пер. с грузинского Е. Ш. Чомахидзе; под ред. И. В. Имедадзе. Москва: Смысл; Санкт-Петербург: Питер, 2004. 413 c.
Здравомыслов А.Г. Потребности. Интересы. Ценности Москва: Политиздат, 1986. 223 с.
Ядов В.А. Саморегуляция и прогнозирование социального поведения личности : диспозиционная концепция / ред. В.А. Ядов ; [2-е расширенное изд]. Москва: ЦСПиМ, 2013. 376 с.