СУЩНОСТНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЭСТЕТИЧЕСКИХ ЦЕННОСТЕЙ СТАРШЕКЛАССНИКОВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Каган М.С. Философская теория ценности. СПб.: Петрополис, 1997. 205 с.
Салеев В.А. Концепция эстетического воспита-ния детей и молодежи Республики Беларусь. Асновы мастацтва, 2000. № 4. С. 8–30.
Эстетика: словарь / А.Л. Абрамов [и др.]; под ред. А.А. Беляева. М.: Политиздат, 1989. 445 с.
Концепция непрерывного воспитания детей и учащейся молодежи в Республике Беларусь (2015)
Бабаян А.Г. Формирование эстетических ценностных ориентаций старших школьников в учебно-воспитательном процессе: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. М., 2006. 298 с.
Здравомыслов А.Г. Потребности. Интересы. Ценности. М.: Политиздат, 1986. 221 с.
Якунин В.Я. Педагогическая психология: учеб. пособие. 2-е изд. СПб.: Изд-во Михайлова В. А., 2000. 349 с.