ОРГАНІЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ОБ’ЄМІВ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ У СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ НА РІВНІ СТАНДАРТУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто особливості організації вивчення об’ємів геометричних тіл на рівні стандарту в курсі геометрії 11 класу (об’єми многогранників, об’єми циліндра і конуса, об’єм кулі). З’ясовано, що вдалий добір практичних й прикладних задач та дидактично виважена організація їх розв’язування сприяють більш ефективному засвоєнню учнями старшої профільної школи матеріалу зі стереометрії.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бурда М. І. Геометрія : [підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закладів; академічний та профільний рівні] / М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013. – 304 с.
Бурда М. І. Теоретико-методичні вимоги до змісту шкільних підручників з математики / М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Педагогічна думка, 2016. – Вип. 17. – С. 32-40.
Компетентнісні контрольні роботи з геометрії для 11 класу: [навч.-метод. посіб.] / Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк; за ред. Н. А. Тарасенкової. – Черкаси: Вид. Чабаненко, 2017. – 24 с.
Сердюк З. О. Формування прийомів розумової діяльності учнів у процесі вивчення математики в школах і класах суспільно-гуманітарного напряму : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)»/ Зоя Олексіївна Сердюк. – Черкаси, 2011. – 245 с.
Тарасенкова Н. А. Активизация познавательной деятельности учащихся в условиях лекционно-практической системы обучения математике в школе: дис. ... канд. пед. н. : 13.00.02 / Тарасенкова Нина Анатольевна. – Киев, 1991. – 211с.
Тарасенкова Н. А. Візуальний супровід побудови перерізів многогранників у підручнику / Н. А. Тарасенкова // Science and education a new dimension (Budapest); Chief Honorary Editor N. Tarasenkova. – 2017. – V (59), Issue: 134. – рр. 49-54.
Тарасенкова Н. А. Діалог під час усного розв’язування задач на уроці геометрії / Н. А. Тарасенкова // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Випуск № 8 (341). – Черкаси: Вид. від. ЧНУ ім. Б. Хмель¬ницького, 2015. – С. 43-49.
Тарасенкова Н.А. Експрес-контроль з геометрії для 11 класу (рівень стандарту): [навч.-метод. посіб.] / Н.А. Тарасенкова, М.І. Бурда, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк; за ред. Н.А. Тарасенкової, М.І. Бурди. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2012. – 72 с. Гриф МОН України «Схвалено».
Тарасенкова Н. А. Елементи стереометрії в основній школі: Диференційовані завдання за готовими рисунками для 9 класу. – Хар¬ків: Веста: Видавництво “Ранок”, 2002. – 80 с.
Тарасенкова Н. А. Задачний підхід до професійно спрямованого навчання математики у профільній школі / Н. А. Тарасенкова, І. В. Лов’янова // Вісник Черкаського університету Серія «Педагогічні науки». – Випуск № 26 (359). – Черкаси: Вид. від. ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2015. – С. 3–10.
Тарасенкова Н. А. Засоби перевірки математичної компетентності в основній школі / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк // Science and education a new dimension / Chief Honorary Editor: N. Tarasenkova. – ІІІ (26), Issue: 71. – Budapest: SCASPEE, 2015. – P. 21-25.
Тарасенкова Н. Компетентнісний підхід у навчанні математики: теоретичний аспект / Н. Тарасенкова // Математика в рідній школі. – 2016. – № 11 (179). – С. 26-30.
Тарасенкова Н. А. Організація вступного уроку під час вивчення теми «Взаємне розміщення двох площин у просторі» / Н. А. Тарасенкова, З. О. Сердюк // Вісник Черкаського університету : [№ 11 : серія Педагогічні науки]. – Черкаси: вид. від. ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2016. – С. 97-104.
Тарасенкова Н. А. Організація навчання математики у старшій профільній школі : монографія / Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко, І. В. Лов’янова, З. О. Сердюк. – Черкаси: Видавець ФОП Гордієнко, 2017. – 212 с.
Тарасенкова Н.А. Самостійні та контрольні роботи з геометрії для 11 класу (рівень стандарту): [навч.-метод. посіб.] / Н.А. Тарасенкова, М.І. Бурда, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк; за ред. Н.А. Тарасенкової, М.І. Бурди. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2012. – 48 с. Гриф МОН України «Схвалено».