ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто напрямки впровадження комп’ютерних технологій у дошкільну освіту та з’ясовано їх значення для розвитку дітей дошкільного віку. Зазначено переваги та вказано можливі недоліки впровадження комп’ютерних технологій у освітню діяльність дітей дошкільного віку.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Базовий компонент дошкільної освіти / Науковий керівник: А.М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф, д-р пед. наук; авт. кол-в: Богуш А.М., Бєлєнька Г.В. та ін. – К.: Видавництво, 2012. – 26 с.
Бондаревська В. Діти та нові інформаційні технології: позитивні та неґативні наслідки нової культури людського життя. – Режим доступу : http://vydavnytstvo.plastscouting.org/vor/arkhiv/146/7.html.
Ігри для дітей 5 років. [Електронний ресурс].– Режим доступу : http://es-area.net/igry-dlya-ditey-5-rokiv_tag.html.
Комп’ютерні розвиваючі ігри. [Електронний ресурс].– Режим доступу : http://ditky.info/load/rozvivajuchi_igri/35.
Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» / наук кер. проекту В. О. Огнев’юк; наук. ред. Г. В. Бєлєнька. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. – 352 с.
Поніманська Т. Умови застосування комп’ютера в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів / Т. Поніманська, Т. Павлюк // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія, 2014. – Вип. 32. – С. 90-95.
Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту В.О. Огнев’юк ; авт. Кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч та ін. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. – 304 с.
Розвиваючі комп’ютерні програми й ігри для дітей. [Електронний ресурс].– Режим доступу : http://play-games.com.ua/rozvivayuchi-dlya-ditej.
Розвиваючі комп’ютерні ігри для дітей. [Електронний ресурс].– Режим доступу : http://ua.playgame24.com/gameforchildren.
Свірепчук А. І. Інформатизація освіти як основа впровадження інформаційних технологій в процес професійної підготовки фахівця. [Електронний ресурс].– Режим доступу : http://confesp.fl.kpi.ua/sites/default/files/svirepchuk.pdf.
Тимофєєва І. Б. Я у світі комп’ютерної грамоти (методичні поради) / І. Б. Тимофєєва. – Маріуполь: ТОВ «ППНС», 2017. – 136 с.