ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В СУЧАСНІЙ УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто нормативні документами, що забезпечують практичну реалізацію кінцевих цілей навчання та впровадження реформи іншомовної освіти в закладах вищої освіти. Акцентовано увагу на тому, що основна мета курсу «Іноземна мова» у немовних вишах полягає в послідовному формуванні комунікативної професійної компетентності студентів засобами іноземної мови, оволодінні практичними навичками читання й опрацювання інформації, технікою перекладу вузькопрофесійних текстів. Виявлено, що іншомовна підготовка здійснюється як за допомогою традиційних так і з використанням інноваційних методів і технологій (самостійна робота, модульна технологія, технологія дистанційного навчання).
З‘ясовано, що іншомовна підготовка в сучасній університетській освіті нині розглядається як складний і багатоаспектний процес, під час якого не просто закладаються основи професійних знань, умінь і навичок, а відбувається вдосконалення механізмів трансляції знань за допомогою поєднання традиційних форм і методів навчання з інноваційними освітніми технологіями, що забезпечують можливість успішного навчання студентів, впливають на організацію і формування іншомовної освіти, професійне становлення і розвиток майбутнього фахівця.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Андрущенко В. П. Модернізація педагогічної освіти відповідно до викликів ХХІ століття / В. П. Андрущенко, В. І. Бондар // Вища освіта України. – 2009. – № 4. – С. 17–23.
Актуальність вивчення іноземних мов [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.osvita.org.ua/news/index.html.
Безлюдна В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (1948-2016 рр.) : теорія і практика : моногр. / В. В. Безлюдна. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2017. – 342 с.
Концепція мовної освіти в Україні. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// osvita.ua/doc/files/news/132/13252/Concept_L_education.doc (дата звернення: 18.01.2015).
Мусницкая Е. В. Подготовка по иностранным языкам в вузах неязыковых специальностей : от традиции к новациям / Е. В. Мусницкая // Вестник Московского государственного лингвистического университета. Серия : Образование и педагогические науки. – 2012 – № 15. – С. 108–116.
Попко І. А. Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах / І. А. Попко // Лінгвометодичні концепції викладання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах України : зб. наукових статей учасників Всеукр. наук.-практ. конф. – Київ, 2003. – С. 278–294.
Савченко О. П. Вища педагогічна освіта України : актуальність інтеграційних процесів / О. П. Савченко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / за заг. ред. проф. В. І. Сипченка. – Слов’янськ, 2012. – Спец. вип. 10. – С. 217–224.
Симакова С. В. К вопросу о самостоятельной работе студентов по иностранному языку в неязыковом вузе / С. В. Симакова // Альманах современной науки и образования. – 2013. – № 3. – С. 164–165.
Філюк Л. М. Сучасні дослідження у сфері викладання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах /Л. Філюк // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». – Острог : Вид-во НаУОА, 2017. – Вип. 67. – 324 с.
Яроцкая Л. В. Дисциплина «Иностранный язык» и профессиональное развитие личности / Л. В. Яроцкая // Вестник Московского государственного лингвистического университета. Серия : Образование и педагогические науки. – 2015. – № 14. – С. 48–55.