ПРОЦЕСУАЛЬНІ ТА ЗМІСТОВІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ В АМЕРИКАНСЬКИХ ЖІНЧОЧИХ КОЛЕДЖАХ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лариса Іванівна Клочко

Анотація

Досліджено процесуальні особливості навчання в жіночих коледжах США. Систематизовано стадії десятиступеневої моделі реалізації принципу інтердисциплінарності. Здійснено компаративний аналіз функцій викладача і студента на кожній із стадій. Виокремлено змістові засади педагогічного процесу в американських жіночих коледжах. З’ясовано, що в жіночих коледжах навчальні курси є жінко зцентровані та гендернозбалансовані. Досліджено концептуальні засади гендерно-збалансованого курсу з фітнесу.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Клочко, Л. І. (2019). ПРОЦЕСУАЛЬНІ ТА ЗМІСТОВІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ В АМЕРИКАНСЬКИХ ЖІНЧОЧИХ КОЛЕДЖАХ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (13). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3133
Розділ
Статті
Біографія автора

Лариса Іванівна Клочко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри практики англійської мови

Посилання

Blair, S. (1995). Changes in Physical Fitness and All-course Mortality: A Prospective Study of Healthy and Unhealthy Men. Journal of the American Medical Association. № 273. P. 1093 –1098.

Fuchs, C. (1995). Alcohol Consumption and Mortality among Women. New England Journal of Medicine. № 332. P. 1245 –1250.

Klein, J. (2006). Crossing Boundaries, Knowledge, Disciplinarities and Interdisciplinarities. Charlottsville : University Press of Virginia.

Kolb, D. (1994). Experiential Learning: Experience as a Source of Learning and Development. Englewood Cliffs : Prentice-Hall.

Lippard, L. (1989). Both Sides Now. Heresieses. № 6. P. 29 –34.

Molesworth, H. (1999). In Contemporary Feminism: Art Practice, Theory and Activism – An Intergenerational Perspective. Art Journal. № 58. P. 20 – 21.

Paffenbarger, R. (1986). Physical Activity, All-Cause Mortality and Longevity of College Alumni. New England Journal of Medicine. № 315. P. 605 – 613.

Pollock, G. (1996). Theory, Ideology, Politics: Art History and its Myths. Art Bulletin. №78. P. 16 – 22.

Pollock, G. (1998). Vision and Difference: Femininity, Feminism and the History of Art. London and New England: Routledge.

Sjolander, S. (2005). Long-Term and Short-Term Interdisciplinary Work: Difficulties, Pitfalls and Built-In Failures. Sweden: Linkoping University.

Widerberg, K. (1996). Teaching Gender Through Writing Experience Stories Women’s Studies. International Forum. №21. P. 193–198.