ПРОЦЕСУАЛЬНІ ТА ЗМІСТОВІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ В АМЕРИКАНСЬКИХ ЖІНЧОЧИХ КОЛЕДЖАХ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Досліджено процесуальні особливості навчання в жіночих коледжах США. Систематизовано стадії десятиступеневої моделі реалізації принципу інтердисциплінарності. Здійснено компаративний аналіз функцій викладача і студента на кожній із стадій. Виокремлено змістові засади педагогічного процесу в американських жіночих коледжах. З’ясовано, що в жіночих коледжах навчальні курси є жінко зцентровані та гендернозбалансовані. Досліджено концептуальні засади гендерно-збалансованого курсу з фітнесу.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Blair, S. (1995). Changes in Physical Fitness and All-course Mortality: A Prospective Study of Healthy and Unhealthy Men. Journal of the American Medical Association. № 273. P. 1093 –1098.
Fuchs, C. (1995). Alcohol Consumption and Mortality among Women. New England Journal of Medicine. № 332. P. 1245 –1250.
Klein, J. (2006). Crossing Boundaries, Knowledge, Disciplinarities and Interdisciplinarities. Charlottsville : University Press of Virginia.
Kolb, D. (1994). Experiential Learning: Experience as a Source of Learning and Development. Englewood Cliffs : Prentice-Hall.
Lippard, L. (1989). Both Sides Now. Heresieses. № 6. P. 29 –34.
Molesworth, H. (1999). In Contemporary Feminism: Art Practice, Theory and Activism – An Intergenerational Perspective. Art Journal. № 58. P. 20 – 21.
Paffenbarger, R. (1986). Physical Activity, All-Cause Mortality and Longevity of College Alumni. New England Journal of Medicine. № 315. P. 605 – 613.
Pollock, G. (1996). Theory, Ideology, Politics: Art History and its Myths. Art Bulletin. №78. P. 16 – 22.
Pollock, G. (1998). Vision and Difference: Femininity, Feminism and the History of Art. London and New England: Routledge.
Sjolander, S. (2005). Long-Term and Short-Term Interdisciplinary Work: Difficulties, Pitfalls and Built-In Failures. Sweden: Linkoping University.
Widerberg, K. (1996). Teaching Gender Through Writing Experience Stories Women’s Studies. International Forum. №21. P. 193–198.