ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ПРОВОДИТИ РОБОТУ З НАВЧАННЯ УЧНІВ ДОВЕДЕНЬ ТЕОРЕМ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Акуленко І. А. Навчання учнів доведень теорем (погляд учителів) / І. А. Акуленко, Т. І. Максименко // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 13-14. - С. 6-14.
Бурда М. І. Методичні основи диференційованого формування геометричних умінь учнів основної школи : дис.. .. д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання математики» / Михайло Іванович Бурда ; АПН України, Інститут педагогіки. - Київ, 1994. - 347 с.
Далингер В. А. Методика обучения учащихся доказательству математических предложений / В. А. Далингер. - Москва : Просвещение, 2006. - 256 с.
Саранцев Г. И. Обучение математическим доказательствам и опровержениям в школе / Г. И. Саранцев. - Москва : Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2006. - 183 с.
Скафа Е. И. Теоретико-методические основы формирования приемов эвристической деятельности при изучении математики в условиях внедрения современных технологий обучения : дисс. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теория и методика обучения математики» / Елена Ивановна Скафа ; Донецкий нац. ун-т. - Донецк, 2004. - 479 с.
Слєпкань З. І. Психо лого-педагогічні те методичні основи розвивального навчання математики / З. І. Слєпкань. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2004. - 240 с.
Семенець С. П. Методика вивчення теорем у розвивальній математичній освіті / С. П. Семенець // Didactics of mathematics : Problems and Investigations. - 2012. - № 38. - С. 92-97.
Столяр А. А. Логические проблемы преподавания математики / А. А. Столяр. - Минск : Высшая школа, 1965. - 254 с.
Тарасенкова Н. А. Теоретико-методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів основної школи : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання математики» / Ніна Анатоліївна Тарасенкова ; Національний пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2004. - 630 с.
Ширикова Т.С. Методика обучения учащихся основной школ^і доказательству теорем при изучении геометрии с использованием GEOGEBRA : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (математика) / Татьяна Сергеевна Ширикова ; «Северный (Арктический) федеральный университет имени М. В. Ломоносова». - Архангельск, 2014. - 250 с.
Халперн Д. Психология критического мышления / Д. Халперн. - Санкт-Петербург : Издательство «Питер», 2000. - 512 с.
Stylianides, A. J., & Ball, D. L. (2008). Understanding and describing mathematical knowledge for teaching: Knowledge about proof for engaging students in the activity of proving. Journal of Mathematics Teacher Education, 11 (4), 307-332.
Solow, D. (2002). How to read and do proofs: An introduction to mathematical thought processes. New York, NY: John Wiley & Sons Senk, S. (1989). Van Hiele levels and achievement in writing geometry proofs. Journal for Research in Mathematics Education, 20 (3), 309-321.
Van Hiele, P., & Van Hiele-Geldof, D. (1957). An investigation of the Van Hiele model of thinking in geometry among adolescents. New York, NY: City University of NewYork.
Marrades R., Gutierrez, A. (2000). Proofs produced by secondary school students learning geometry in a dynamic computer environment. Educational Studies in Mathematics 44: 87-125.
Syer, H. W. (1945). Making and using motion pictures for the teaching of mathematics. In W. D. Reeve (Ed.). Multi-sensory aids in the teaching of mathematics (pp. 325-345). New York, NY: Bureau of Publications.
Teac Villiers, M. (1999). Rethinking proof with the Geometer’s Sketchpad, Key Curriculum Press, Emeryville, CA.hers College.
References