ГЕНЕЗИС СОЦІАЛЬНОЇ МІСІЇ ЖІНОЧИХ КОЛЕДЖІВ У США
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Woody, T. (1999). A History of Women’s Education in the United States. New York: The Science Press (in Engl.)
Palmieri, P. (2005). In Adamless Eden: The Community of Faculty women at Wellesley. New Haven: Yale University Press (in Engl.)
Farnham, C. (2005). The Education of the Southern belle: Higher education and Student Socialization in the antebellum south. New York: New York University Press (in Engl.)
Antler, J. (1992). Culture, Service and work: Changing Ideals for Higher Education for Women. Lexington: Heath and Co (in Engl.)
Gordon, L. (2000). From Seminary to University: Gender and Higher Education in the Progressive Era. New Haven: Yale University Press (in Engl.)
Thompson, A. (1993). Progressivism and the Higher Education of Southern Women. North Carolina Historical Review, 3, 317 (in Engl.)
Pollock, G. (1996). Theory, Ideology, Politics: Art History and its Myths. Art Bulletin, 78, 16-22. (in Engl.)
Pollock, G. (1998). Vision and Difference: Femininity, Feminism and the History of Art. London and New England: Routledge (in Engl.)
Sjolander, S. (2005). Long-Term and Short-Term Interdisciplinary Work: Difficulties, Pitfalls and Built-In Failures. Sweden: Linkoping University (in Engl.)
Widerberg, K. (1996). Teaching Gender Through Writing Experience Stories Women’s Studies. International Forum, 21, 193-198 (in Engl.)