ГЕНЕЗИС СОЦІАЛЬНОЇ МІСІЇ ЖІНОЧИХ КОЛЕДЖІВ У США

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лариса Іванівна Клочко

Анотація

Проаналізовано зміну функцій жіночої освіти починаючи з ХІХ століття і завершуючи ХХІ століттям. Систематизовано чинники соціального характеру, що привели до розширення мережі закладів жіночої освіти. Класифіковано причини, що вплинули на заснування перших жіночих світських коледжів. Виокремлено цілі відкриття перших жіночих коледжів. Досліджено соціальну місію католицьких жіночих коледжів. Визначено функції жіночої освіти на початку ХХІ століття.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Клочко, Л. І. (2019). ГЕНЕЗИС СОЦІАЛЬНОЇ МІСІЇ ЖІНОЧИХ КОЛЕДЖІВ У США. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3171
Розділ
Статті
Біографія автора

Лариса Іванівна Клочко, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри практики англійської мови

Посилання

Woody, T. (1999). A History of Women’s Education in the United States. New York: The Science Press (in Engl.)

Palmieri, P. (2005). In Adamless Eden: The Community of Faculty women at Wellesley. New Haven: Yale University Press (in Engl.)

Farnham, C. (2005). The Education of the Southern belle: Higher education and Student Socialization in the antebellum south. New York: New York University Press (in Engl.)

Antler, J. (1992). Culture, Service and work: Changing Ideals for Higher Education for Women. Lexington: Heath and Co (in Engl.)

Gordon, L. (2000). From Seminary to University: Gender and Higher Education in the Progressive Era. New Haven: Yale University Press (in Engl.)

Thompson, A. (1993). Progressivism and the Higher Education of Southern Women. North Carolina Historical Review, 3, 317 (in Engl.)

Pollock, G. (1996). Theory, Ideology, Politics: Art History and its Myths. Art Bulletin, 78, 16-22. (in Engl.)

Pollock, G. (1998). Vision and Difference: Femininity, Feminism and the History of Art. London and New England: Routledge (in Engl.)

Sjolander, S. (2005). Long-Term and Short-Term Interdisciplinary Work: Difficulties, Pitfalls and Built-In Failures. Sweden: Linkoping University (in Engl.)

Widerberg, K. (1996). Teaching Gender Through Writing Experience Stories Women’s Studies. International Forum, 21, 193-198 (in Engl.)