ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КУРСІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СКОРОЧЕНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Євген Володимирович Очеретнюк

Анотація

Розглянуто проблему адаптації курсу вищої математики до сьогодення і застосування комп ’ютерної техніки і спеціальних математичних програм для навчання студентів володіння основами користуванням цими програмами для розв’язування задач із курсу вищої математики, які мають прикладний характер і дають змогу прослідкувати зв’язок між вивченням математики в курсі вищої математики і задачами, що виникають у спеціальних дисциплінах відповідно до напряму вивчення. Розглянуто основні математичні програми, наведено їх функціональні можливості й особливості, а також недоліки в порівнянні з іншими програмами.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Очеретнюк, Є. В. (2019). ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КУРСІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СКОРОЧЕНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: "Педагогічні науки", (18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3175
Розділ
Статті
Біографія автора

Євген Володимирович Очеретнюк, Черкаський державний технологічний університет

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри вищої математики

Посилання

Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання : монографія / Ю. В. Триус. - Черкаси : Брама-Україна, 2005. - 400 с.

Чирко В. О. Інформаційна технологія і математична освіта / В. О. Чирко // Комп’ютер в школі та сім’ї. - 1998. - № 2. - С. 32-33.

Раков С. А. Математична освіта : компетентнісний підхід з використанням ІКТ : монографія / С. А. Раков. - Харків : Факт, 2005. - 360 с.

Рахматов Н. Х. Иллюстрация математических методов на прикладных задачах / Н. Х. Рахматов // Математика в школе. - 1989. - № 2. - С. 30-35.

Овчар О. Методи розв’язування прикладних задач на уроках математики / Ю. Овчар // Молодь і ринок. - 2010. - № 10 (69). - С. 145-150.

Потапчук Т. В. Теоретичний аналіз поняття «ідентичність» в науковій літературі / Т. В. Потапчук // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4 (77). - С. 42-47.

Бєлкін А. С. Теорія і практика вітагенного навчання. Голографічний підхід / А. С. Бєлкін // Освіта і наука. - 1999. - № 2. - С. 34-40.

Волобуєва Т. Вітагенні технології компетентнісного навчання / Т. Волобуєва // Відкритий урок. - 2007. - № 11. - С. 8-13.

Вилюнас В. К. Психологические механизмы мотивации человека / В. К. Вилюнас. - Москва : Изд-во МГУ, 1990. - 288 с.

Фридман Л. М. Как научиться решать задачи / Л. М. Фридман, Е. Н. Турецкий. - Москва : Просвещение, 1989. - 192 с.