НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ДОРОСЛИХ ЯК СКЛАДОВА КОНЦЕПЦІЇ «ОСВІТА ВПРОДОВЖ ВСЬОГО ЖИТТЯ»
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Про освіту. Закон України від 05.09.2017 р. № 2145-VIII, дата оновлення 16.01.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-%D0%BF#n12
Найголовніше для успішної кар’єри – комунікаційні навички та комп’ютерна грамотність. Microsoft Daily. URL: http://microsoftblog.com.ua/2016/05/ 31/naygolovnishe-dlya-uspishnoi-karieri/ (дата звернення 17.01.2020).
Платонова А. Неформальна освіта в культурі: довгострокові внески з високими відсотками. URL: https://life.pravda.com.ua/culture/2016/03/29/209983/ (дата звернення 20.01.2020).
Лук’янова Л. Б., Аніщенко О. В. Освіта дорослих: короткий термінологічний словник. Київ. Ніжин: ПП Лисенко М.М., 2014. 108 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/7697/1/Словник_ Освіта дорослих.pdf (дата звернення 07.01.2020).
Боровик Т. М., Устиченко С.В. Неформальна освіта як складова освітньої парадигми сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. Черкаси, 2019. Вип. 4. С. 5–10.
Терьохіна Н.О. Теоретичні й методичні засади неформальної освіти дорослих: американський контекст. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 10(44). С. 203–209. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_ 10_27 (дата звернення 22.01.2020).
Огієнко О.І. Тенденції розвитку освіти дорослих у Скандинавських країнах (друга половина XX століття): автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.01. Київ: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, 2009. 44 с. URL: http://www.disslib.org/tendentsiyi-rozvytku-osvity-doroslykh-u-skandynavskykh-krayinakh.html (дата звернення 07.01.2020).
Павлик Н. П. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». Ніжин, 2016. Вип. 1. С. 264–273. URL: http://eprints.zu.edu.ua/23595/ (дата звернення 07.01.2020).
Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 800. дата оновлення 27.12.2019. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF (дата звернення 02.01.2020).
Неформальна освіта в Україні, вимір можливос-тей: результати соціологічного дослідження. URL: http://www.dut.edu.ua/ua/news-1-0-7813-yak-transformuetsya-osvitniy-prostir-v-ukraini-rezultati-doslidzhen (дата звернення 05.01.2020).
Лазаренко О.О. Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України. Філософія освіти. Київ, 2011. Вип. 1–2(10). С. 255–265.