ЗМІСТ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДОРОСЛИХ У БЕЛЬГІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Миколаївна ФУЧИЛА
Любов Петрівна БАЛАЦЬКА

Анотація

У статті розглянуто базові принципи організації навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії. Відмічено використання принципів андрагогіки по відношенню до дорослих учнів, а саме, інтегровані програми, що поєднують зусилля учнів та вчителів для досягнення спільної мети, психологічну підтримку в процесі навчання. Проаналізовано поєднання андрагогічних навчальних стратегій із індивідуальним підходом у стратегії розвитку особистості дорослих учнів із одночасним формуванням їхніх знань та цінностей у процесі навчання

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ФУЧИЛА, О. М., & БАЛАЦЬКА, Л. П. (2019). ЗМІСТ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДОРОСЛИХ У БЕЛЬГІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3457
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олена Миколаївна ФУЧИЛА, Національний університет «Львівська Політехніка»

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов

Любов Петрівна БАЛАЦЬКА, Національний університет «Львівська Політехніка»

старший викладач кафедри іноземних мов

Посилання

Maslow A. Toward a Psychology of Being: Second Edition. New York: Van Nostrand Reinhold; Second edition, 1968. 240 p.

Merriam S.B., Caffarella R.S., Baumgartner L.M. Learning in Adulthood: A Comprehensive Guide. San Francisco: Jossey-Bass, 2007. 560 p.

Clark R. C., Meyer R. E. Learning by viewing versus learning by doing: Evidence-based guidelines for principled learning environments. Рerformance Improvement, 2008. Vol. 47, P.5–13.

Poonwassie A. Fundamentals of adult education: Issues and practices for lifelong learning. Toronto: Thompson Educational Publishing Inc., 2001. 260 p.

Mukan N., Fuchyla O. Functional literacy learning in the system of adult education in Belgium. Advanced education. Kyiv, 2016. № 6. С.34–39.

Goffinet S.-A., Van Damme D. Analphabétisme fonctionnel en Belgique. Bruxelles: Fondation Roi Baudouin, 1990. 190 p.

Bray M. Community Partnerships in Education: Dimensions, Variations, and Implications. Paris: UNESCO, 2001. 57 p.

Cedefop. Learning while working: Success stories on workplace learning in Europe. Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2011. 122 p.

Amalathas E. Learning to Learn in Further Education. Berkshire: CfBT Education Trust, 2010. 52 p.