НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ–ІНОЗЕМЦІВ НАУКОВОМУ СТИЛЮ (НА МАТЕРІАЛІ МАТЕМАТИЧНОЇ МОВИ)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
розвиткові та формуванню математичних навичок і умінь.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
OECD (2012). Education at Glance 2010: Highlights. Paris: OECD Publishing, 2012. 91 p. URL: htpp://www/oecd/org/edu/highlights.pdf (дата звернення 23.04.2019).
Новикова О.А.,Сурыгин А.И., Чайкина Т.А.Методическое обеспечение самостоятельной работы иностранных студентов предвузовского этапа обучения. Международное сотрудничество в образовании: материалы IV Международной научно-практической конференции: ч. 2. СПб, 2004. С.300−305.
Орлова Н.Д. Особенности методики обучения высшей математики иностранных курсантов в техническом вузе: Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». Черкаси: Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2013. №17(270). С. 72−75.
Орлова Н.Д.,Крылова Т.В.,Орлова Е.Ю. Применение профессионально ориентированной технологии обучения для совершенствования математической подготовки магистра. Дидактика математики «Проблеми і дослідження» Міжнародний збірник наукових робіт. Донецьк: ДНУ. 2007. Вип. 26. С. 210−217.
Зінонос Н.О. До питання про вивчення математичної мови іноземними слухачами підготовчих відділень університетів. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції. Проблеми математичної освіти ПМО. Черкаси. 2015. С. 111−112.
Тарасенкова Н.А. Теоретическо-методичні основи
викоростання знаково-символічних засобів у навчанні математики учнів основної школи: дис. … д-ра пед. наук 13.00.02. Черкаси: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2004. 630с.
Рыбальченко Т.Е. Турецко-русский и русскотурецкий словарь. 7-е изд., стереотип. Москва: Рус. яз. Медиа, 2007. 694с.
Добрева, С. От текста към действието и от действието към текста. Учебно помагало. Шумен: Университетско издателство «Епископ Константин Преславски», 2017. 238 с.
Преподаватель вуза: технология и организация деятельности: учеб. пособие. Под ред. проф. Резника С.Д. Москва: ИНФРА. 2009. 389 с.
Скафа Е.И. Современные технологи эвристического обчения математике. Збірник доповідей. Міжнародної науково-методичної конференциї «Евристичне навчання математики» 15–17 листопада. Донецьк, 2005. С. 106-108.
Орлова Н.Д., Тихонцова Н.И. Использование элементов личностно-ориентированного обучения, при изучении курса "Высшей математики". Дидактика математики «Проблеми и дослідження». Міжнародній збірник наукових робіт. Донецьк, ДНУ, 2006. Вип. 25. С. 214−218.