ПОНЯТТЯ «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ» В СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Кірдан О.Л. Управління вищими навчальними закладами України (ХІХ – початок ХХ століття): теорія і практика: монографія. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. 453 с.
Кантор И.М. Понятийно-терминологическая система педагогики: логико-методологические проблемы. Москва: Педагогика, 1980.168 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 1997. 376 с.
Лингвистический энциклопедический словарь.
URL: http://ligvisticheskiyslovar.ru-/description/termin-/633.
Ожегов С. И. Словарь русского языка. Под ред. Н. Ю. Шведовой. Изд. 21 перераб. и доп. Москва: Рус. яз., 1989. 924 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови. Уклад. і гол. ред. В.Т. Бусел. Київ; Ірпінь: Перун, 2001. 1440 с.
Філіпенко А.С. Основи наукових досліджень: конспект лекцій: посібник. Київ: Академвидав, 2004. 208 с.
Національний освітньо-науковий глосарій. Київ: КОНВІ-ПРІНТ, 2018. 524 с.
Философский энциклопедический словарь [редкол.: С.С. Аверинцев, Э.А. Араб-Оглы, Л.Ф. Ильичёв и др.]. 2-е изд. Москва: Сов. энциклопедия, 1989. 815 с.
Про вищу освіту: Закон України від 1 лип. 2014 р. № 1556–VII. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page
Павлик Н.П. Зміст поняття неперервна освіта. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад: матеріали ІІ Всеук. наук.-прак. конф., м. Київ, 25 травня 2016 р., НАУ, 2016. С. 180–182. URL: http://idp.nau.edu.ua/conference.html (дата звернення 20.04.2019).
Левченко Т. Концепція неперервної освіти у світовому контексті. URL: http://lib.chdu. edu.ua/pdf/metodser/111/2.pdf (дата звернення 20.04.2019).
Буянов П.Г. Неперервна професійна освіта у світовій педагогічній думці. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. 2014. Вип. 3. С. 28-34.
Педагогічний словник відп. ред. М. Д. Ярмаченко. Київ: Педагогічна думка, 2001. 516 с.
Педагогический энциклопедический словарь. гл. ред. Б.М. Бим-Бад. Москва: Большая рос. энцикл., 2002. 528 с.
Гулай О. Неперервна освіта – умова формування висококваліфікованого фахівця. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2010. Вип. 26. С.3–10.
Семенюк Н. В. Безперервна освіта як система. Нова парадигма. 2013. Вип. 117. С. 23–33.
Осадчий В.В. Сучасні тенденції у неперервній освіті України. Педагогіка, психологія та медикобіологічні проблеми виховання і спорту. 2006. № 12. С. 123–128.
Міщенко В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти. Рідна школа. 2010. №11 (листопад). С. 9–16.
Астахов В.В., Астахова В.И., Астахова Е.В. и др. Непрерывное образование в объективе времени: монография. Cост.: Н.А. Лобанов, Е.В. Астахова; под ред. Н.А. Лобанова, В.Н. Скворцова. СанктПетербург: ЛГУ им. А.С. Пушкина; Харьков, 2014. 236 с.
Поясок Т.Б. Система застосування інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, Київ, 2009. 44 с.
Болюбаш Н.М. Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами мережевих технологій: автореф. дис. …. канд. пед. наук: 13.00.04, Ялта, 2011. 20 с.
Артюшина М.В. Психолого-педагогічні засади підготовки студентів економічної спеціальності до інноваційної діяльності: автореф. дис. … д-ра. пед. наук: 13.00.04, Київ, 2011. 44 с.
Кірдан О.П. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів у країнах Європейського Союзу: педагогічні рефлексії українських дослідників. Освіта і наука. 2019. Вип. 1(26). С.110–116.
Кірдан О.П. Професійна підготовка майбутніх економістів періоду української незалежності в дзеркалі наукових досліджень. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2018. №5. С.65–70. DOI: 10.24195/2617-6688-2018-5-10.