РОЛЬОВА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
контексті представлено визначення технологізації навчального процесу засобами моделювання рольових ситуацій як основи підготовки студентів до іншомовного спілкування, схарактеризована рольова технологія, її структура і зміст, механізм використання їх як засобу досягнення прогнозованих результатів у якісному оволодінні іноземною мовою.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Галицька М.М. (2014). Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців. Освітологічний дискурс. № 2. С. 23-32.
Кухта І. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх фахівців туристичної сфери: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 Ужгород, 2011. 446 с.
Цявичене П. Ю. Теория и практика модульного обучения. Каунас, 1989. 271 с.
Кондрашова Л. В. Превентивная педагогика: уч. пособие. Киев: Вища школа, 2005. 231 с.
Добрева С. Интерактивно-рефлексивный контекст университетской подготовки будущих учителей родного язика. Взаимодействие на преподавателя и студента в условията на университеското образование: теории, технологии, управление: сборник с научни доклади. Трета книга. Габрово: ЕКС-Прес, 2019. С. 682–687.
Argyle M. The Psychology of Interpersonal Behavior. London, 1985. 336 p.