ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
освітньому процесі. Описано педагогічні можливості засобів інформаційно-комунікаційних технологій, які є сприятливими для формування готовності майбутніх офіцерів до професійної самореалізації. Запропоновано розширювати знання викладачів і курсових офіцерів про засоби інформаційно-комунікаційних технологій під час занять у Школі молодих викладачів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Биков В.Ю. Проблеми та перспективи інформатизації системи освіти України. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2: Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. пр. Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. №13(20). С. 3–18.
Дидактичні матеріали до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні студентів суспільно-гуманітарного профілю в закладах вищої освіти: навч.-метод. посіб. Уклад. Ф. Майнаєв, Л. Рибалко. Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди. 2018. 66 с.
Жумабаева Ч.Н., Бримкулов У.Н. Социальные сети, цифровые образовательные ресурсы и гаджеты: мнение студентов Кыргыстана и Казахстана. Международный журнал экспериментального исследования. 2019. №1. С. 5–10.
Кириченко О. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3Dмоделювання. Освітологічний дискурс. №3–4 (18–19). 2017. С. 296–308.
Ковалькова Т.О. Формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі у процесі фахової підготовки: дис. … канд. пед. наук. Київ. 2016. 390 с.
Ковальчук М.О. Формування готовності майбутніх учителів до застосування мультимедійних навчальних систем у початковій школі: дис. … канд. пед. наук. Житомир. 2017. 282 с.
Майнаєв Ф.Я. Використання соціальних мереж у on-line-навчанні. Innovation solutions in modern science. Dubai. 2016. Вип. № 2(2). С. 22–30.
Майнаєв Ф.Я. Smart-цілі як інструмент створення
навчального блогу. Освіта і доля нації : матеріали XVII Міжнар. наук.-практ. конф., 28–29 жовтня. 2016 р. Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. 2016. С. 125–128.
Остапенко Е.О. Формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку: автореф. дис.. … канд. пед. наук. Київ: Ін-т вищ. Освіти, 2016. 22 с.
Соцький К.О. Формування готовності майбутніх
молодших медичних спеціалістів до професійного самовдосконалення: автореф. дис. … канд. пед. наук. Хмельницький: Хмельниц. нац. ун-т, 2016. 21 с.
Торубара О.М. Формування готовності у майбутніх учителів трудового навчання до використання інформаційних технологій: дис. … канд. пед. наук. Чернігів. 2009. 374 с.
Туряниця З.В. Модель формування готовності до професійного самовдосконалення в майбутніх майстрів виробничого навчання. Науковий огляд. 2016. Т. 1, № 22. URL: https://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article /view/676.
Янковець А.В. Експериментальне обґрунтування ефективності підготовки майбутніх військових перекладачів засобами інформаційнокомунікаційних технологій. Соціалізація особистості: зб. наук. праць. Київ: Логос, 2005. Т. ХХІV. С. 165–179.