НАВЧАЛЬНИЙ КУРС «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
роботи, контролю навчальних досягнень студентів. Зроблено висновок про те, що означений курс сприяє становленню магістра як фахівця та складається з багатьох компонентів: усвідомлення соціальної ролі праці викладача, самовиховання необхідних якостей, що моделюють особистість майбутнього викладача, сприйняття вимог педагогічної професії, усвідомленого пред’явлення собі цих вимог.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Про вищу освіту. Закон України від 01.01.2014 р. (зі змінами від 7.12.2017 р. N 2233-VIII). URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page (дата звернення: 14.08.2019).
Мачинська Н.І. Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю: монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. Львів: ЛьвДУВС, 2013. 416 с.
Луговий В., Таланова Ж. Якість вищої освіти і кваліфікація нації – актуальні питання геополітики України. Геополітика України: історія і сучасність. Ужгород: ЗакДУ, 2010. Вип. 3. С.218−234.
Сисоєва С.О. Освіта і особистість в умовах постіндустріального світу: монографія. Хмельницький:
ХГПА, 2008. 324 с.
Яремчук Н. Система ціннісних орієнтацій професійної підготовки майбутніх економістів. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна, 2008. Вип. 24. С. 132–138.
Жорнова Олена, Жорнова Ольга. Науковометодичне забезпечення навчального процесу у вищій школі: усталені нормативи та сучасні вимоги. Вісник Книжкової палати, 2012. № 2. С. 29−32.
Мирончук Н. М. Особливості змісту підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» («Педагогіка вищої школи») в Україні. Scientific Letters of Akademic Society of Michal Baludansky, 2018. № 3. Vol. 6. P. 99−103.
Коркішко О. Г. Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні». Слов’янськ, 2016. 40 с.
Зязюн І. А. Філософські проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти. Педагогіка толерантності, 2000. № 3. С. 58–61.