ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лілія Іванівна НІЧУГОВСЬКА

Анотація

Розглянуті теоретичні результати дослідження педагогічного менеджменту в контексті розвитку творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів в умовах магістратури. Виокремлено домінуючі функції та принципи педагогічного менеджменту як основи стратегії, що обумовлює розвиток творчого потенціалу студентів. Виявлено складові технології, особистісні якості студента та чинники актуалізації творчого потенціалу магістранта. Сформовані вимоги до студентів магістрату-ри, що обумовлені рівнем спрямованості фахових компетентностей магістра спеціальності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
НІЧУГОВСЬКА, Л. І. (2019). ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3492
Розділ
Статті
Біографія автора

Лілія Іванівна НІЧУГОВСЬКА, Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та спеціальної освіти

Посилання

Кравченко Л. М. Поняття «педагогічний менеджмент». Менеджер як професійний управлінець в освіті. URL: http://ipwi.com.ua

Крижко В.В., Павлютенков Е.М. Основи менеджменту в освіті: теорія, практика і психологія успішного управління. Запоріжжя: Просвіта, 2000. 260с.

Кондрашова Л.В. Концепция формирования учителя – профессионала и гражданина в контексте педагогического наследия А.А. Захаренко. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. 2017. №1. С. 52–58.

Кондрашова Л. В. Використання принципу рольової перспективи в підготовці вчителя-професіонала. Одеса: АПН України, 1998. С. 104–106.

Кондрашова Л. В. Образовательная среда как основа гармонизации интеллектуально-эмоционального развития личности будущего специалиста. Габрово: ЕКС-ПРЕС, 2011.

Нічуговська Л.І. Професійна рефлексія як чинник

розвитку творчого потенціалу викладача вищого

навчального закладу. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка, 2017. Вип. 3(5). URL: http://am.eor.by/index.php/gallery/124-vipusk-3-2017

Ничуговская Л.И. Конкурентоспособность будущих выпускников вузов в контексте философии профессионального образования. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, Budapest. 2013, Vol. 7, 145–149. URL: http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/seanewdim_2013_vol_7_ped_psych.pdf

Психологічне дослідження творчого потенціалу

особистості: монографія. Науковий керівник авторського колективу В. О. Моляко. Київ: Педагогічна думка, 2008. 2007 с.

Рубінштейн С.Л. Основы общей психологии. Мос-ква, 1989. Т.1. С. 117–124.