ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуті теоретичні результати дослідження педагогічного менеджменту в контексті розвитку творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів в умовах магістратури. Виокремлено домінуючі функції та принципи педагогічного менеджменту як основи стратегії, що обумовлює розвиток творчого потенціалу студентів. Виявлено складові технології, особистісні якості студента та чинники актуалізації творчого потенціалу магістранта. Сформовані вимоги до студентів магістрату-ри, що обумовлені рівнем спрямованості фахових компетентностей магістра спеціальності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Кравченко Л. М. Поняття «педагогічний менеджмент». Менеджер як професійний управлінець в освіті. URL: http://ipwi.com.ua
Крижко В.В., Павлютенков Е.М. Основи менеджменту в освіті: теорія, практика і психологія успішного управління. Запоріжжя: Просвіта, 2000. 260с.
Кондрашова Л.В. Концепция формирования учителя – профессионала и гражданина в контексте педагогического наследия А.А. Захаренко. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. 2017. №1. С. 52–58.
Кондрашова Л. В. Використання принципу рольової перспективи в підготовці вчителя-професіонала. Одеса: АПН України, 1998. С. 104–106.
Кондрашова Л. В. Образовательная среда как основа гармонизации интеллектуально-эмоционального развития личности будущего специалиста. Габрово: ЕКС-ПРЕС, 2011.
Нічуговська Л.І. Професійна рефлексія як чинник
розвитку творчого потенціалу викладача вищого
навчального закладу. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка, 2017. Вип. 3(5). URL: http://am.eor.by/index.php/gallery/124-vipusk-3-2017
Ничуговская Л.И. Конкурентоспособность будущих выпускников вузов в контексте философии профессионального образования. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, Budapest. 2013, Vol. 7, 145–149. URL: http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/seanewdim_2013_vol_7_ped_psych.pdf
Психологічне дослідження творчого потенціалу
особистості: монографія. Науковий керівник авторського колективу В. О. Моляко. Київ: Педагогічна думка, 2008. 2007 с.
Рубінштейн С.Л. Основы общей психологии. Мос-ква, 1989. Т.1. С. 117–124.