РОЛЬ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДНИЧО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Базовий компонент дошкільної освіти / Науковий керівник: А.М. Богуш; Авт. кол-в: Богуш А.М., Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Гавриш Н.В. та інші. Київ, 2012. 26 с.
Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / Наук. кер. проекту В.О. Огнев’юк; Авт. кол: Г.В. Бєлінька, О.Л. Богініч, Н.І. Богданець-Білоскаленко [та ін.]; наук. ред.: Г. В. Бєлінька, А. М. Машовець; Мін. осв. і науки України, Київ. Ун-т ім. Б. Грінченка.Київ : Київ. Ун-т. ім. Б. Грінченка, 2016. 304 с.
Кононенко О.Л. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». 3-тє вид., випр. Київ: Світич, 2011. 430 с.
Білан О.І. Планування освітньо-виховної роботи з дітьми старшого дошкільного віку за програмою «Українське дошкілля». Тернопіль : Мандрівець, 2014. 192 с.
Нова українська школа: порадник для вчителя. За заг. ред. Н.М. Бібік. Київ: Літера ЛТД, 2018. 160 с.
Лисенко Н. В. Теорія і практика екологічної освіти:
дошкільник–педагог. Навчально–методичний посібник для ВНЗ. Київ: Слово, 2009. 400 с.
Богуш А.М. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі: підручник. Київ : Слово, 2008. 408 c.
Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року URL: https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013/page (дата звернення: 15.07.2019).
Швачич Г., Толстой В., Петречук Л., Іващенко Ю.
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології:
навчальнийпосібник. Дніпро: НМетАУ, 2017. 230 с.
GCompris. URL: https://gcompris.net/index-ru.html
(дата звернення: 15.07.2019).
Панченко О.О. Форми організації дослідно-експериментальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. Черкаси, 2016. № 15.2016. С. 61–65.
Панченко О.О. Організація дослідницької діяльності в умовах дошкільного навчального закладу. Сучасне дошкілля у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; Черкаси, 27–28 вересня 2017 р. Упорядники: І.В.
Єнгаличева, І.О. Ніколаєску, Т.А. Слюсар. Черкаси: Видавець О. Вовчок, 2017. С. 114–119.
Поніманська Т. Дошкільна педагогіка: навчальний посібник. Київ: Академвидав, 2006. 456 c.
Панченко О.О. Формування природничої компетентності дітей дошкільного віку. Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration: Conference Proceedings, October 26, 2018. Leipzig: Baltija Publishing. 31–33 p.