СТАН ГОТОВНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
або на кожному уроці використовують навчальний діалог для активізації пізнавальної діяльності учнів, налагодження партнерської взаємодії у навчанні. Водночас є педагоги, які не практикують або використовують цю методику дуже рідко. Обґрунтовано причини відсутності належного емпіричного досвіду або знань про методику використання діалогічного навчання в початковій школі у вчителів. З’ясовано, що більша половина респондентів (55% від загальної кількості) відчують труднощі у діалогічному навчанні здобувачів початкової освіти; решта опитаних, якими були вчителі-практики, зауважили, що іноді стикаються з певними труднощами у використанні цих методів (25%) та 20% – не мають ніяких труднощів і використовують у разі потреби навчальний діалог на урока.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Budnyk O. Innovative Competence of a Teacher: best European Practices. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 2019. 6(1). P. 76–89. DOI: 10.15330/jpnu.6.1.76-89.
Крутецкий В.А. Основы педагогической психологии.
Москва: Просвещение, 1972. 255 с.
Моляко В.О. Психологічна готовність до творчої праці. Київ: Знання, 1989. 145 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи: в 2 т. Москва: Педагогика, 1989. Т. II. 328 с.
Григоренко Л.В. Формирование готовности студентов педвуза к профессиональной деятельности в процессе самостоятельной работы: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теория и методика профессионального образования». Харьков, 1991. 18 с.
Матвієнко О.В. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної взаємодії у навчально-виховному середовищі школи першого ступеня: дис. … д-ра пед. наук. Київ, 2010. 496 с.
Проект Концепції розвитку педагогічної освіти (Робоча версія станом на 7 березня 2018 року). МОН України. URL: https://mon.gov.ua/storage /app/media/gromadskeobgovorennya/2018/03/13/kontseptsiya-pedosvitipislya-kolegii-03-18.doc [дата звернення: 15 квітня 2019].
Майковська В.І. Практико орієнтоване навчання як засіб професіоналізації підготовки майбутніх фахівців в Україні. Проблеми інженернопедагогічної освіти, 2016. № 50-51. С.161–167.
Warneke D. Aktionsforschung und Praxisbezug in der Darf-Lehrerausbildung, Kassel: Kassel University Press, 2007.