СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ФІЛОЛОГІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Статтю присвячено з’ясуванню таких важливих педагогічних понять, як сутність професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога, її структура та основні етапи підготовки доуніверситетського, університетського та післяуніверситетського періодів. Проаналізовано праці з проблеми дослідження, уточнено дефініцію «професійні вміння майбутнього фахівця у галузі філології».
Конкретизовано основні види навчання студентів у закладах вищої освіти – професійної та кваліфікаційної підготовки.
Особливу увагу приділено характеристиці професійних функцій випускника філологічного фаху.
Установлено, що до структури професійної підготовки студентів університетського періоду залучають інваріантну й варіативну частини.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Соціально-педагогічний словник. За ред. В.В. Радула. Київ: ЕксОб, 2004. 304 с.
Сластенин В. А. Некоторые методологические подходы к проблеме совершенствования психолого-педагогической подготовки учителя. Психолого-педагогічна підготовка вчителя в вузі. Полтава, 1992. С. 5–10.
Сластенин В. А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика: учебное пособие для студ. высших педагогических учебных заведений. М.: Академия, 2002. 576 с.
Пушкар Т.М. Формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Житомир: Житомирський державний університет ім. І. Франка, 2016. 262 с.
Енциклопедія освіти. Гол. ред. В. Г. Кремень. Київ: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Специфіка професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. За ред. З.Н.Курлянд. 2-ге вид., перероб. і доп. Київ: Знання, 2005. 495 с.
Семеног О.М. Професійна підготовка майбутніх учителів української мови і літератури : монографія. Суми, 2005. 404 с.
Соколова І.В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями: досвід реалізації освітніх програм. Наукова скарбниця освіти Донеччини. 2001. № 2. С. 102–107.
Дуплійчук О.М. Сукупність професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителяфілолога. URL: eprints.zu.edu.ua
Донченко Т.К. Педагогічна практика в системі
професійної підготовки майбутнього вчителясловесника. URL: gnpu.edu.ua/files/VIDANNIY/Visnuk