ЗАХІДНА ПЕДАГОГІКА ПРО ЗНАЧЕННЯ «ДУХОВНОСТІ» В ОСВІТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
загальнолюдських цінностей, що походять від викладацького досвіду, релігії, культури. Цінності заохочують, мотивують та орієнтують вчителів на виконання своїх завдань. Саме духовний підхід до навчання посилює традиційну педагогіку, адже знання, засновані на розумі та логіці покращують пізнання. Акцентовано увагу на тому, що духовна педагогіка – це практика виховання, ґрунтовна на трансцендентному підході і походить з релігії та культури, які, підтримують та мотивують учителя виконувати свою професійну діяльність, а учням отримувати знаття та користуватися ними у реальному житті.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Durka G. The teacher’s calling: A spirituality for those who teach. New York: Paulist, 2002.
Grace F. Learning as a path, not a goal: Contemplative pedagogy – its principles and practices. Teaching Theology and Religion, 2011, 14 (2), 99–124.
Harlos K.P. Toward a spiritual pedagogy: Meaning, practice, and applications in management education. Journal of Management Education, 2010, 24 (5), 612–627.
Moss, B.R. The pedagogic challenge of spirituality: A co-creative response. Journal of Social Work, 2011. 12 (6), 595–613.
Parker P. The Courage to Teach. San Fransico: Jossey-Bassб 1998.
Kabat-Zinn J. Wherever You Go There You Are. New York: Hyperion, 1994.
Shimabukuro, G. Toward a pedagogy grounded in Christian spirituality. Catholic Education: A Journal of Inquiry and Practice, 2008. 11 (4), 505–521.
Heigham J., & Croker R.A. Qualitative research in applied linguistics: A practical introduction. London: Palgrave Macmillan, 2009.
Dillard C.B. Remembering culture: Bearing witness to the spirit of identity in research. Race, Ethnicity and Education, 2008. 11, 87–93.
Moffett J. Soul School. The Spiritual Side of Writing.
Portsmouth, NH: Boynton Book, 1997. 5–14.
Boone M., Fite K., & Reardon R.F. The spiritual dispositions of emerging teachers: A preliminary study. Journal of Thought, Fall Winter, 2010. 43–58.
Kernochan R.A., Mccormick D.W., & White J.A. Spirituality and management teacher reflections of three Buddhists on compassion, mindfulness, and selflessness in the classroom. Journal of Management Inquiry, 2007. 16 (1), 61-75.
Crick R.D., & Jelfs H. Spirituality, learning and personalisation: Exploring the relationship between spiritual development and learning to learn in a faith-based secondary school. International Journal of Children’s Spirituality, 2011. 16 (3), 197–217.
Miller L., & Athan A. Spiritual awareness pedagogy: The classroom as spiritual reality. International Journal of Children’s Spirituality, 2007. 12 (1), 17–35.
Schiller S. Spirituality in Pedagogy: A Field of Possibilities. JAEPL, 1999. 5, 57–68.
Wiersma M.L. Furthering management and spirituality education through the use of paradox. Journal of Management Education, 2004. 28 (1), 119–133.
Murchu D. Reclaiming spirituality: A new spiritual framework for today’s world. NewYork: The Crossroad Publishing Company, 1998.