ПЕРСПЕКТИВИ БАЗОВОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ (БРИТАНСЬКА ПРАКТИКА)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Окреслюється стан та динаміка рівня базових вмінь дорослих у Британії починаючи з 1970-х років до теперішнього часу, включаючи національні та міжнародні дослідження проблеми функціональної неграмотності в межах
просторового поля дослідження. Висвітлюються наслідки негативного впливу недостатнього рівня грамотності населення на економічні показники країни.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Закон України «Про Освіту» URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/ 2145-19/page.
The International Survey of Adult Skills 2012: Adult literacy, numeracy and problem solving skills in England. Department for Business Innovations and Skills, 2013. 161 p. URL:
https://assets.publishing.service.gov.uk/ government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/246534/bis-13-1221-international-survey-ofadult-skills-2012.pdf (дата звернення: 24.10.2019).
Adult literacy in the Labour Market: a Literature Review. Edinburgh: Stationery Office, 2001. 45 p.
Brooks G. Trends in Standards of Literacy in the United Kingdom, 1948–1996. London: National Foundation for Educational Research, 1997. 23 p.
Better Basic Skills: Improving Adult Literacy and Numeracy (Government Response to the Moser Report). London: DfEE, 1999. 48 p.
A Fresh Start: Improving literacy and numeracy (The report of the working group chaired by Sir Claus Moser). Sheffield: Department for Education and Employment, 1999. 170 p.
Bynner J., Parsons S. It Doesn’t Get Any Better. The Impact of Poor Basic Skills on the Lives of 37 Year Olds. London: Basic Skills Agency, 1997. 16 p.
The adult skills gap: is falling investment in UK adults stalling social mobility? Social Mobility Commission, 2019. 72 p. URL: https://assets. publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/774085/Adult_skills_report_2019.pdf (дата звернення: 24.10.2019).
Funding for academic year 2019 to 2020 for people aged over 16. Education and Skills Funding Agency, 2018. 20 p. URL: https://assets.publishing. service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/764216 20181212_FINAL_ESFA_funding_letter.pdf (дата звернення: 21.10.2019).
Skills for Life: The National Strategy for Improving Adult Literacy and Numeracy Skills. Policy Unit Briefing Paper 14. London: Department for Education and Employment, 2001. 29 p.
Further Education and Skills in England November 2017. Department for Education, 2019. 24 p. URL:
https://assets.publishing.service.gov.uk/governme
nt/uploads/system/uploads/attachment_data/file/
/SFR62_Nov_2017_Mar2019_update.pdf
(дата звернення: 22.10.2019).