ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ ЗВО ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОЇ ГЕОМЕТРІЇ (ТЕОРІЇ КРИВИХ)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Дробиш Л.В., Карпенко Ю.В. Дослідницька діяльність студентів як засіб якісної підготовки фахівців. Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: європейський вектор – нові виклики та можливості. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. С. 635–636.
Бабанский Ю.К. Рациональная организация учебной деятельности. Москва: Знание, 1984. 96 с.
Андреев В.И. Эвристическое программирование учебно– исследовательской деятельности. Москва: Высшая школа, 1981. 240 с.
Коломієць О.М. Геометричні уміння та їх класифікація. Вісник Черкаського університету. 2007.Вип. 111. С. 58–65.
Тарасенкова Н.А. Використання знаковосимволічних засобів у навчанні математики. Черкаси: Відлуння-плюс, 2002. 400 с.
Навчальні програми для 5–9 класів.
URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/
navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas.
Навчальні програми для 10–11 класів.