ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Вікторія Григорівна БОНДАР

Анотація

Презентовано ключові категорії для визначення проектної діяльності, з'ясовано мету, завдання, функції та принципи упровадження навчального проектування. Розкрито специфіку структури й етапів імплементації проектної діяльності у процесі проведення позакласної роботи у початкових
класах; подано різновиди та критерії оцінювання проектів. З’ясовано роль проектної діяльності у забезпеченні особистісно-орієнтованого навчання та
розвитку творчого потенціалу молодшого школяра. Визначено дидактичні аспекти використання проектної технології в початковій школі.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БОНДАР, В. Г. (2020). ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3608
Розділ
Статті
Біографія автора

Вікторія Григорівна БОНДАР, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

викладачка кафедри дошкільної освіти

Посилання

Метод проектів (Антологія педагогічної думки). Початкова освіта. 2008. №4 (Вкладка).

Педагогічне проектування. Авт.-упорядник А. Цимбалару. Київ : Шкільний світ, 2009. 128 с.

Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості. Київ : Міленіум, 2006. 344 с.

Рибіна О. Проектна діяльність. Найкращі сторінки педагогічної преси. 2004. №1. С. 46–49.

Хотунцев Ю. Л. Проекты в школьном курсе «Технология». Школа и производство. 1994. №4. 96 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. Київ, 1997. 375 с.

Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів. Початкова школа. 2003. №7. C. 59–62.

Додусенко Н.О., Нетужилова І.В. Проектна діяльність. Харків : Основа, 2010. 224 с.

Українська педагогіка. Освітній портал. Метод проектів. URL: http://ukrped.com/skarbnichka/396.html.

Георгиева С. Полисубектното взаимодействие между преподавателя и студента в обучението по методика – пътят от предпочитаното към осъщественото и осъществимото. Взаимодействие на преподавателя и студента в условията на университетското образование: традиции и иновации. Втора книга. Сборник с научни доклади. Габрово: ЕКС-ПРЕС, 2018. С. 350–355.

Білик В. Проектна діяльність – основа розвитку творчих здібностей молодших школярів. Початкова школа. 2013. №5. С. 6–8.

Войний О. Зміст проектної діяльності учнів. Трудова підготовка в закладах освіти. 2007. №4. С. 7–9.

Освітні технології. За ред. О. М. Пєхота. Москва: А.С.К., 2004. 256 с.

Гусь І.М., Калмикова І.В. Метод проектів. Управління школою. 2005. №5. С. 8–11.

Бодько Л. Метод проектів як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Початкова школа. 2013. №10. С. 1–4.

Волковська Т. Проектування як метод особистісно-орієнтованого навчання. Початкова освіта. Методичний порадник. 2006. №40 (376). С. 9 –10.

Луців С.І., Філь Г.О. Організація проектної діяльності молодших школярів у процесі проведення позакласної роботи з літературного читання. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2016. №1(303). С. 81–86.

Уйсімбаєва М. Проектна діяльність: теоретичні аспекти. Витоки педагогічної майстерності. 2014. №13. С. 258–263.

Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах: Посібник для вчителя. Київ :Освіта, 2007. 336 с.

Зозюк І. Творчі проекти: обґрунтування необхідності. Українська мова та література. 2005. №45. С. 6–7.