ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
класах; подано різновиди та критерії оцінювання проектів. З’ясовано роль проектної діяльності у забезпеченні особистісно-орієнтованого навчання та
розвитку творчого потенціалу молодшого школяра. Визначено дидактичні аспекти використання проектної технології в початковій школі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Метод проектів (Антологія педагогічної думки). Початкова освіта. 2008. №4 (Вкладка).
Педагогічне проектування. Авт.-упорядник А. Цимбалару. Київ : Шкільний світ, 2009. 128 с.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості. Київ : Міленіум, 2006. 344 с.
Рибіна О. Проектна діяльність. Найкращі сторінки педагогічної преси. 2004. №1. С. 46–49.
Хотунцев Ю. Л. Проекты в школьном курсе «Технология». Школа и производство. 1994. №4. 96 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. Київ, 1997. 375 с.
Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів. Початкова школа. 2003. №7. C. 59–62.
Додусенко Н.О., Нетужилова І.В. Проектна діяльність. Харків : Основа, 2010. 224 с.
Українська педагогіка. Освітній портал. Метод проектів. URL: http://ukrped.com/skarbnichka/396.html.
Георгиева С. Полисубектното взаимодействие между преподавателя и студента в обучението по методика – пътят от предпочитаното към осъщественото и осъществимото. Взаимодействие на преподавателя и студента в условията на университетското образование: традиции и иновации. Втора книга. Сборник с научни доклади. Габрово: ЕКС-ПРЕС, 2018. С. 350–355.
Білик В. Проектна діяльність – основа розвитку творчих здібностей молодших школярів. Початкова школа. 2013. №5. С. 6–8.
Войний О. Зміст проектної діяльності учнів. Трудова підготовка в закладах освіти. 2007. №4. С. 7–9.
Освітні технології. За ред. О. М. Пєхота. Москва: А.С.К., 2004. 256 с.
Гусь І.М., Калмикова І.В. Метод проектів. Управління школою. 2005. №5. С. 8–11.
Бодько Л. Метод проектів як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Початкова школа. 2013. №10. С. 1–4.
Волковська Т. Проектування як метод особистісно-орієнтованого навчання. Початкова освіта. Методичний порадник. 2006. №40 (376). С. 9 –10.
Луців С.І., Філь Г.О. Організація проектної діяльності молодших школярів у процесі проведення позакласної роботи з літературного читання. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2016. №1(303). С. 81–86.
Уйсімбаєва М. Проектна діяльність: теоретичні аспекти. Витоки педагогічної майстерності. 2014. №13. С. 258–263.
Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах: Посібник для вчителя. Київ :Освіта, 2007. 336 с.
Зозюк І. Творчі проекти: обґрунтування необхідності. Українська мова та література. 2005. №45. С. 6–7.