МОДЕРНІЗАЦІЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНТЕКСТІ ПОСИЛЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО СКЛАДНИКА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Кондрашова Л. Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності. Рідна школа. 2010. № 7–8. С. 14–19. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_6 (дата звернення 01.12.2019).
Концепція Нової української школи. URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення 01.12.2019).
Державний стандарт початкової освіти.
URL: http://dano.dp.ua/attachments/article /303/Державний%20стандарт%20початкової%20освіти.pdf
(дата звернення 01.12.2019).
Професійний стандарт на професію «Вчитель початкової школи».
URL: https://www.auc.org.ua/sites/default/files/sectors
/u-137/standart_uchytelya_pochatkovoyi_shkoly.pdf
(дата звернення 01.12.2019).
Лодатко Є.О. Теорія і практика розвитку математичної культури вчителя початкових класів: дис. … докт. пед. наук: 13.00.04; 13.00.02. Слов’янськ: Слов’янський держ. пед. ун-т, 2011. 556 с.
Глущенко А. Емоційність тексту та емоційна саморегуляція мовлення: лінгвопсихологічні аспекти. Мовознавчий вісник. 2012. Вип. 14–15. С. 303–307.
URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2012_14-15_48 (дата звернення 01.12.2019).
Богданова І.Є., Перелигіна Л.А., Фролова О.І.
Психолінгвістичні особливості мовної діяльності в умовах експериментальної ситуації. Проблеми екстремальної та кризової психології. 2010. №8. С. 388–394.
Кузенко Г.М. Мовні засоби вираження емотивності. Наукові записки НаУКМА. 2000. Т. 18: Філологічні науки. С. 76–83. URL: http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9836
(дата звернення 01.12.2019).
Витт Н.В. Личностно-ситуационная опосредованность выражения и распознавания эмоций в речи. Вопросы психологии. 1991. № 1. С. 95–107.
Носенко Э.Л. Эмоциональное состояние и речь. Киев: Высшая школа, 1981. 192 c.
Горошко Е.И. Лингвистика Интернета: формирование дисциплинарной парадигмы.
URL: http://www.textology.ru/article.aspx?aId=76 (дата звернення 01.12.2019).
Чемеркін С. Г. Українська мова в Інтернеті: позамовні та внутрішньо- структурні процеси. Київ. НАН України. Інститут української мови. 2009. 240 с.
Жирун О.А. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності у майбутніх редакторів у взаємодії з авторами: автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.07. Київ, 2006. 20 с.