ДИДАКТИЧНИЙ РЕСУРС ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гоулман Д. Эмоциональный интеллект. Москва: АСТ, 2009. 480 с.
Багаутдинова А. Ш., Клещева И. В. Инновационные образовательные технологии в высшем образовании. Научный журнал НИУ ИТМО. Серия «Экономика и экологический менеджмент». 2014. № 1.
URL: http://www.economics.ihbt.ifmo.ru (дата звернення: 10.10.2019).
Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе. Книга для учителя. Москва, 1977. 240 с.
Выготский Л.С. Мышление и речь. Психологические исследования. Москва: Лабиринт, 1996. 416 с.
Ковалевская Е.В. Проблемное обучение: подход, метод, тип, система (на материале обучения иностранным языкам). Кн. 2. Москва: МНПИ, 2000. 247 с.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: учеб. пособие. Москва: Народное образование, 1998. 256 с.
Willis D., Willis J. Doing Task-based Teaching. Oxford, 2007. 278 p.
Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. Москва, 1972. 392 с.
Чернявская А.П. Проблемное обучение. Образовательные технологии. Ярославль: Издательство ЯГПУ им. К. Д. Ушинского, 2005. С. 29‒33.
Агапов В.И. Основные методические приемы создания проблемных ситуаций в учебной лекции. роблемное обучение в специализированном вузе: сб. науч. трудов. Под ред. Л.М. Колодкина. Горький, 1985. С. 50–57.