МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Матушинский Г.У., Фролов А.Г. Проектирование моделей подготовки к профессиональной деятельности преподавателей высшей школы. Educational Technology and Soсiety. 2000. №3 (4). С. 183–192.
Хуторской А.В., Хуторская Л.Н. Компетентность как педагогическое понятие: содержание, структура и модели конструирования. Проектирование и организация самостоятельной работы студентов в контексте компетентностного подхода: межвуз. сб. науч. тр. Под ред. А.А. Орлова. Тула: Изд-во Тульского гос. пед. унта им. Л.Н. Толстого, 2008. Вып. 1. С.117–137.
Краевский В.В., Полонский В.М. Методология для педагога: теория и практика. Волгоград: Перемена, 2001. 324 с.
Гнезділова К.М., Касярум С.О. Моделі та моделювання у професійній діяльності викладача вищої школи: навч. посіб.. Черкаси: Видавець Чабаненко Ю.А., 2011. 124 с.
Пикельная В.С. Теория и методика моделирования управленческой деятельности (школоведческий аспект): дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01. Кривой Рог, 1993. 374 с.
Плотинский Ю.М. Модели социальных процессов: [учеб. пособие для высш. учеб. зав.]. М.: Логос, 2001. 296 с.
Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: Методологічні поради молодим науковцям. Київ–Вінниця: Вінниця, 2008. 278 с.
Арнольд В.И. «Жёсткие» и «мягкие» математические модели. М.: МЦНМО, 2004. 32 с.
Шеннон Р. Имитационное моделирование систем – искусство и наука. М.: Мир, 1978. 420 с.
Станкевич П.В. Модели содержания естественнонаучного образования бакалавров и магистров: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания». СПб., 2010. 38 с.
Сікора Я.Б. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики засобами моделювання: автоpеф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Житомир, 2010. 20 с.
Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: навч. посіб. 2-ге вид. Київ, 1999. 350 с.