МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Руфіна Олегівна ДОБРОВОЛЬСЬКА

Анотація

Визначено та схарактеризовано модель готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти. Обгрунтовано обрання показників успішності підготовки майбутніх педагогів, основою якого є професіограма чи модель особистості вчителя. Окреслено систему вимог до діяльності педагога та перелік знань і вмінь, якостей індивіда, визначається зміст і складові підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва у закладі вищої освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ДОБРОВОЛЬСЬКА, Р. О. (2020). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3614
Розділ
Статті
Біографія автора

Руфіна Олегівна ДОБРОВОЛЬСЬКА, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

асистентка кафедри мистецьких дисциплін, факультет дошкільної, початкової освіти та мистецтв імені Валентини Волошиної

Посилання

Матушинский Г.У., Фролов А.Г. Проектирование моделей подготовки к профессиональной деятельности преподавателей высшей школы. Educational Technology and Soсiety. 2000. №3 (4). С. 183–192.

Хуторской А.В., Хуторская Л.Н. Компетентность как педагогическое понятие: содержание, структура и модели конструирования. Проектирование и организация самостоятельной работы студентов в контексте компетентностного подхода: межвуз. сб. науч. тр. Под ред. А.А. Орлова. Тула: Изд-во Тульского гос. пед. унта им. Л.Н. Толстого, 2008. Вып. 1. С.117–137.

Краевский В.В., Полонский В.М. Методология для педагога: теория и практика. Волгоград: Перемена, 2001. 324 с.

Гнезділова К.М., Касярум С.О. Моделі та моделювання у професійній діяльності викладача вищої школи: навч. посіб.. Черкаси: Видавець Чабаненко Ю.А., 2011. 124 с.

Пикельная В.С. Теория и методика моделирования управленческой деятельности (школоведческий аспект): дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01. Кривой Рог, 1993. 374 с.

Плотинский Ю.М. Модели социальных процессов: [учеб. пособие для высш. учеб. зав.]. М.: Логос, 2001. 296 с.

Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: Методологічні поради молодим науковцям. Київ–Вінниця: Вінниця, 2008. 278 с.

Арнольд В.И. «Жёсткие» и «мягкие» математические модели. М.: МЦНМО, 2004. 32 с.

Шеннон Р. Имитационное моделирование систем – искусство и наука. М.: Мир, 1978. 420 с.

Станкевич П.В. Модели содержания естественнонаучного образования бакалавров и магистров: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания». СПб., 2010. 38 с.

Сікора Я.Б. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики засобами моделювання: автоpеф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Житомир, 2010. 20 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: навч. посіб. 2-ге вид. Київ, 1999. 350 с.