PROFESSIONAL INTERACTION OF DOCTORS AS A PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL PROBLEM
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
the professional consciousness of future medical workers is analyzed. A model of psychological and pedagogical support for the development of professional consciousness of students of higher medical education is offered.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Abramova, G.S. Yudchits, Y.A. (1998). Psychology in medicine: Tutorial. Moscow: Department-M. 272 p.
Denisova, O.V. (2008) The formation of the professional identity of the medical student in the educational process of the university (PhD Dissertation in Psychology). Thesis. 25 p.
Anokhina, T.V (2000). Pedagogical support as a reality of modern education. Classroom teacher. 3, 60–63.
Goncharova, O.L. (2010). Pedagogical support for professional self-determination of students in the process of continuity of primary and secondary vocational education (PhD Dissertation). Thesis. Mosсow: 20 p.
Mikhailova, N.N. Yousfin, S.M. (2002). Support pedagogy: a training manual. Moscow: MIROS. 208 p.
Fishman, B.E. (2004) Pedagogical support of personal and professional self-development of teachers in professional activity. (Doctor of Science Dissertation in Pedagogy). Thesis. Moscow. 43 p.
Slastenin, V.A. (2000) The pedagogical process as a system. Mosсow: MAGISTR-PRESS Publishing House. 488 p.