АНАЛІЗ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЇ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Вячеслав Вікторович БОРИСОВ
Олексій Миколайович ТОРУБАРА
Світлана Володимирівна БОРИСОВА
Світлана Миколаївна ЛУПІНОВИЧ

Анотація

Проаналізовано рівень готовності майбутніх педагогів професійного навчання до організації і забезпечення інклюзивного навчання. Обґрунтовано з позицій системного і філософсько-антропологічного підходу, що для педагогіки інклюзії інтегративна соціальнопедагогічна парадигма є цінною з позиції вивчення і пояснення способів і механізмів побудови
соціального простору відносин як чинника виховання і соціалізації людей з урахуванням їх особливостей і можливостей. Показано, що вивчення проблеми залучення особистості у освітнє середовище зумовлює поєднання наступних напрямів: соціальний розвиток особистості, педагогізація соціального середовища, забезпечення взаємодії особистості і середовища.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БОРИСОВ, В. В., ТОРУБАРА, О. М., БОРИСОВА, С. В., & ЛУПІНОВИЧ, С. М. (2020). АНАЛІЗ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЇ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3617
Розділ
Статті
Біографії авторів

Вячеслав Вікторович БОРИСОВ, КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки і методик навчання

Олексій Миколайович ТОРУБАРА, Національний університет «Чернігівський колегіум імені Т.Г. Шевченка»

доктор педагогічних наук, професор, декан технологічного факультету

Світлана Володимирівна БОРИСОВА, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри педагогіки і методики технологічної та професійної освіти

Світлана Миколаївна ЛУПІНОВИЧ, КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради

кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри педагогіки і методик навчання

Посилання

Борисов В.В. Теоретико-методологічні засади формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.07 «Теорія методика виховання». Тернопіль: Тернопільський аціональний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2006. 528 с.

Про державний бюджет України на 2019 рік: Закон України від 28.02.2019 р. № 2696-VIII. Відомості Верховної Ради України. 2018. №50. Ст. 400.

Кулик Є.В. Теоретичні аспекти професійної і технологічної освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка: зб. наук. праць. Тернопіль: Видавничий відділ ТНПУ імені Володимира Гнатюка. 2016. №2. С. 6–10.

Ничкало Н.Г. Українські концепції професійної освіти: тенденції і перспективи. Науковий вісник Миколаївського державного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. Миколаїв, 2008. Вип. 20. Т. 1. С. 8–19.

Філософія освіти: навчальний посібник. За заг. ред. В. Андрущенка, І. Передборської. Київ: Видво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. 329 с.

Гребенюк Т.М. Вивчення проблеми соціальнопсихологічної адаптації інвалідів по зору в студентських інтегрованих групах. Інформаційні технології у соціально-трудовій реабілітації інвалідів: матеріали міжнародного семінару. Київ: Візаві, 2001. С. 76–79.

UNESCO (2018). Global Education Meeting, Brussels Declaration, document ED-2018/GEM/1. Retrieved 26 July 2019, from unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000366394?po

slnSet=1&queryld=f00bbeb5-caf0-495d-9782-e4caad1e9e0f.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М, Білозерська І.О. та ін. Основи інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. За заг. ред. А.А. Колупаєвої. Київ: А.С.К., 2012. 308 с.

Малишевська І.А. Інклюзивна освіта як соціальнопедагогічний феномен. Освіта осіб з особливими

потребами: шляхи розбудови: зб. наук. пр. Київ: НАПН України, Ін-т спец. педагогіки; Асоціація фахівців спеціальної та інклюзивної освіти, 2015. С. 141–145.

Онищенко В.Д. Фундаментальні педагогічні теорії: монографія. Львів: Норма. 2014. 356 с.

Зеленов Є. Педагогічні основи планетарного виховання студентської молоді. Вища школа. 2008. № 12. С. 62–78.