АНАЛІЗ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЇ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
соціального простору відносин як чинника виховання і соціалізації людей з урахуванням їх особливостей і можливостей. Показано, що вивчення проблеми залучення особистості у освітнє середовище зумовлює поєднання наступних напрямів: соціальний розвиток особистості, педагогізація соціального середовища, забезпечення взаємодії особистості і середовища.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Борисов В.В. Теоретико-методологічні засади формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.07 «Теорія методика виховання». Тернопіль: Тернопільський аціональний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2006. 528 с.
Про державний бюджет України на 2019 рік: Закон України від 28.02.2019 р. № 2696-VIII. Відомості Верховної Ради України. 2018. №50. Ст. 400.
Кулик Є.В. Теоретичні аспекти професійної і технологічної освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка: зб. наук. праць. Тернопіль: Видавничий відділ ТНПУ імені Володимира Гнатюка. 2016. №2. С. 6–10.
Ничкало Н.Г. Українські концепції професійної освіти: тенденції і перспективи. Науковий вісник Миколаївського державного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. Миколаїв, 2008. Вип. 20. Т. 1. С. 8–19.
Філософія освіти: навчальний посібник. За заг. ред. В. Андрущенка, І. Передборської. Київ: Видво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. 329 с.
Гребенюк Т.М. Вивчення проблеми соціальнопсихологічної адаптації інвалідів по зору в студентських інтегрованих групах. Інформаційні технології у соціально-трудовій реабілітації інвалідів: матеріали міжнародного семінару. Київ: Візаві, 2001. С. 76–79.
UNESCO (2018). Global Education Meeting, Brussels Declaration, document ED-2018/GEM/1. Retrieved 26 July 2019, from unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000366394?po
slnSet=1&queryld=f00bbeb5-caf0-495d-9782-e4caad1e9e0f.
Колупаєва А.А., Таранченко О.М, Білозерська І.О. та ін. Основи інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. За заг. ред. А.А. Колупаєвої. Київ: А.С.К., 2012. 308 с.
Малишевська І.А. Інклюзивна освіта як соціальнопедагогічний феномен. Освіта осіб з особливими
потребами: шляхи розбудови: зб. наук. пр. Київ: НАПН України, Ін-т спец. педагогіки; Асоціація фахівців спеціальної та інклюзивної освіти, 2015. С. 141–145.
Онищенко В.Д. Фундаментальні педагогічні теорії: монографія. Львів: Норма. 2014. 356 с.
Зеленов Є. Педагогічні основи планетарного виховання студентської молоді. Вища школа. 2008. № 12. С. 62–78.