КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-АДЕКВАТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
дітей молодшого шкільного віку; досліджено рівні сформованості соціально-адекватної поведінки дітей молодшого шкільного віку: ситуативний, нормативний, високоморальний. Акцентовано увагу на ефективності застосування казкотерапії як методу діагностики та корекції поведінки дітей молодшого шкільного віку у соціальній роботі. Проаналізовано особливості використання казкотерапії у соціальному супроводі соціалізації молодших школярів для засвоєння ними соціальних норм і правил поведінки на особистісному рівні, формуванні продуктивних стилів поведінки, здатності самостійно розв’язувати проблеми.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Алексеєнко Т.Ф. Мотивація соціальної поведінки та механізми її формування. Соціальна педагогіка: теорія та практика. 2011. № 4. С. 4–10. URL: http://lib.iitta.gov.ua/2425/.
Алєксєєнко Т.Ф. Основні підходи до розуміння поведінки дитини. Сім’я. 1997. № 1. С. 5–9. URL:
http://lib.iitta.gov.ua/708773/1/EESA_p4_10-13.pdf.
Алтунина И.Р. Развитие мотивов и мотивации социального поведения у детей дошкольного и младшего школьного возрастов. Психологическая наука и образование. 2006. № 2. С. 5–15 URL:
http://psyjournals.ru/files/1458/psyedu_2006_n2_Altunina.pdf.
Аронфрид Дж. Контролирование социализации с помощью отрицательного подкрепления. Пер. с англ. Москва, 1974. 434 с.
Бахтеева Э.И. Структурно-функциональная модель социально-ценностного поведения детей на этапе перехода от старшего дошкольного к младшему школьному возрасту. Концепт. 2013. Спецвыпуск № 08. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/strukturno-funktsionalnaya-modelsotsialno-tsennostnogo-povedeniya-detey-na-etapeperehoda-ot-starshego-doshkolnogo-k-mladshemu.
Бурим О.В. Соціальне виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук: 13.00.05. Львів, 2008. 214 с.
Грунська О.В. Методи формування соціальноадекватної поведінки дітей молодшого шкільного віку як інструментарій соціального педагога. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". 2015. № 10. С. 17–20. URL: http://nbuv.gov.ua /UJRN/Znpkhist_2015_10_7.
Ковальчук О.В. Психолого-педагогічні особливості розвитку молодшого школяра як об’єкта формування гуманістичних цінностей. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 11: Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління. 2014. Вип. 19. С. 97–103.
URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_011_2014_19_17.
Коломієць О.Г. Формування емоційної стійкості особистості як умова подолання агресивної поведінки. Грані: науково-теоретичний і громадськополітичний альманах. 2013. № 1(93). С. 30–34.
Кононко О.Л. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника: дис.… д-ра психол. наук: 19.00.07. Київ: Інститут психології ім. Г. Костюка АПН України, 2001. 21 с.
URL: https://www.br.com.ua/referats/dysertacii_ta_autoreferaty/62352-1.html.
Кравченко Т.В. Соціалізація дітей шкільного віку у взаємодії сім’ї і школи: монографія. Київ: Фенікс, 2009. 416 c.
Савченко О.Я. Виховний потенціал початкової освіти: посібник для вчителів і методистів початкового навчання. Київ: Богданова А. М., 2009. 226 с.
Селуянова М.В. Почуття відповідальності дітей
молодшого шкільного віку. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки. 2015. Вип. 67. С. 207–213.
URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_39/
Філь О.В. Казкотерапія в соціально-педагогічній практиці. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових статей. Педагогічні науки. 2008. № 1. С. 227–232.
URL: http://web.znu.edu.ua/herald/issues/2008/ped_2008_1/2008-26-06/fil.pdf/
Фрадинська А.П., Лазаревська Ю.В Казкотерапія, як засіб психокорекції емоційної сфери молодших школярів. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". 2015. № 10. С. 66–68.
URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2015_10_19.
Якобсон С.Г. Психологические проблемы этического развития детей. Москва: Педагогика, 1984. 144 с.