АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ В УКРАЇНІ АВТОРСЬКИХ ШКІЛ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лілія Асхатівна МАРТИНЕЦЬ

Анотація

Статтю присвячено розкриттю сутності феномену «авторська школа».
Акцентовано увагу на оригінальності загальнопедагогічної, дидактичної, методичної чи виховної системи в авторській школі. Опрацьовано з урахуванням надбань психології, педагогіки, вікової фізіології та інших наук, вітчизняний і зарубіжний педагогічний досвід, який упроваджується за авторського керівництва чи за його участю у навчально-виховному закладі.
Розкрито особливості розвитку авторських шкіл за умов наявності   оригінальної ідеї, висококваліфікованих, професійно підготовлених кадрів, авторського методичного забезпечення, кабінетів і лабораторій, авторських традицій, притаманних певному навчальному закладу. Схарактеризовано із зазначених позицій авторські школи М. Гузика, О. Захаренка.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
МАРТИНЕЦЬ, Л. А. (2020). АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ В УКРАЇНІ АВТОРСЬКИХ ШКІЛ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3621
Розділ
Статті
Біографія автора

Лілія Асхатівна МАРТИНЕЦЬ, Донецький національний університет імені Василя Стуса

докторка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри педагогіки,
фізичної культури та управління освітою

Посилання

Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку авторських шкіл» на базі загальноосвітніх навчальних закладів України.

URL: http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/54252/.

Гончаренко С. Український педагогічний словник [гол. ред. С. Головко]. Київ: Либідь, 1997. 373 с.

Островерхова Н.М. Чи можна керувати «Школою свободи»?. Директор школи, ліцею, гімназії. 2000. № 1. С. 26–33.

Юрчонок Ю.В. «Авторська школа» : до визначення сутності поняття. Гуманізація навчальновиховного процесу: зб. наук. праць. Слов’янськ, 2009. Вип. 46 (XLVI). С. 293–296.

Побірченко Н.С. Змістовий аспект поняття «авторська школа». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Житомир, 2007. Вип. 36. – С. 33–37.

Лісова О. Д. Інноваційні підходи до розбудови виховної системи Авторської школи М. П. Гузика. – Школи духовності, інтелекту, здоров’я і радості. Директор школи, ліцею, гімназії. 2012. № 3. С. 18–27.

Проц М. Авторська школа в Україні як педагогічний феномен: питання засадничих основ її організації. Науковий вісник Чернівецького університету. Серія Педагогіка та психологія. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т. 2011. Вип. 572. С. 145–152.