МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ – ВАЖЛИВА ДИДАКТИЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ В КОНТЕКСТІ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
мотивації упровадження діяльнісного підходу у навчальний процес.
Перспективи подальшого дослідження вбачаються у розгляді пізнавальних умінь, які визначають продуктивність навчальнопізнавальної діяльності.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Український Радянський Енциклопедичний словник: в 3 т. [авт.-уклад. Бабичев Ф.]. Київ: Гол. ред. УРЕ, 1987. Т. 3. 736 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови [авт.-уклад. Бусел В.]. Київ-Ірпінь: Перун, 2001. 1440 с.
Словник-довідник з професійної педагогіки [авт.- упоряд. Семенцова А.]. Одеса: Пальміра, 2006. 272 с.
Андреев В. Педагогика : учебный курс для творческого саморазвития. 2-е изд. Казань: Центр инновационных технологий, 2006. 680 с.
Арефьев И. Подготовка учителя к профильному обучению старшеклассников. Педагогика. 2003. № 5. С. 49–55.
Хатунцева С. Педагогічні умови адаптації викладача-початківця до професійно-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Харків, 2004. 204 c.
Комунікативно-орієнтоване навчання іноземної мови у немовному вузі. Іноземні мови. 2009. № 2. С. 28–30.
Галузяк В., Сметанський М., Шахов В. Педагогіка: навч. посіб. 3-тє вид., випр. і допов. Вінниця: Державна картографічна фабрика, 2006. 400 с.
Якобсон П. Психологические проблемы мотивации поведения человека. Москва: Просвещение, 1969. 317 с.
Маркова А., Матис Т., Орлов А. Формирование мотивации учения: кн. для учителя. Москва: Просвещение, 1990. 191 с.