ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ СТУДЕНТІВ ЯК ЧИННИК ПІДГОТОВКИ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Вмотивовано актуальну необхідність розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хімії та біології в закладах вищої освіти.
Запропоновано теоретичне обґрунтування сутнісних характеристик оцінного компоненту творчого потенціалу студентів як чинника їх підготовки до науково-дослідної роботи.
Проведено добір, модифікацію, розробку та тестування теоретико-емпіричного комплексу (анкетування, тестування, бесіди зі студентами) методів дослідження.
Для оброблення емпіричних даних із метою узагальнення результатів, отриманих у процесі експерименту, для перевірки ефективності дослідної програми й достовірності одержаних відомостей використано методи математичної статистики.
Отримано дані, які засвідчують позитивну динаміка розвитку самооцінки студентів, використання принципів розвитку творчого потенціалу, реалізації особистісно-орієнтованого підходу, технологій діалогічного, евристичного, інноваційного, інтерактивного, модульно-блочного навчання.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сухомлинский В.А. Разговор с молодым дирек-тором школы. М.: Просвещение, 1982.110с.
Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте. Психологический очерк: Кни-га для учителя. М.: Просвещение, 1993. 93 с.
Андреев В.И. Педагогика: Учебный курс для творческого саморазвития. 3-е изд. Казань: Центр инновационных технологий, 2012. 608 с.
Кочетов А.И. Как заниматься самовоспитанием. Минск: Вышэйшая школа,1991. 287 с.
Дербеньова А.Г. Педагогічна діагностика у клас-ному керівництві. Харків: Основа, 2007. 176с.
Мизинцев В.П., Фролова Н.В. Способ формали-зации и измерительная функция структурно-системных критериев. Педагогическое образова-ние, 1992. Вып.5. С. 63–67.
Чувасова Н.О. Теоретичні і методичні засади розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хімії та біології у вищих навчальних закладах: дис… д-ра пед. наук: 13.00.04. Черкаси, 2017. 524с.
Зеер Э.Ф. Психология профессий: Учебное посо-бие для студентов вузов. 2-е изд., перераб., доп. М.: Академический Проект; Екатеринбург: Де-ловая книга, 2003. 336 с.