КОУЧІНГ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Вінтюк Ю. В. Організація наукової роботи зі студентами гуманітарних і соціальних спеціаль-ностей. Філософські пошуки. 2009. Вип. XXХ. С. 281-291.
Вінтюк Ю. В. Організація виконання курсових робіт у студентів-психологів. Молодий вчений. 2018. № 4 (56). С. 484-488.
Врица П., Ардуи Я. Когда качество действий встречается с центровкой. Компас для коучей. М. : Международная Академия Трансформа-ционного Коучинга и Лидерства, 2008. 224 с.
Берн Э. Лидер и группа. О структуре и динами-ке организаций и групп. М.: Эксмо, 2008. 288 с.
Бейтц Б. Маленька книжка великих коучінгових моделей. Харків: Фабула, 2019. 272 с.
Вітмор Дж. Ефективний коучинг. К.: Вид. гр. КМ-БУКС, 2019. 336 с.
Голви У.Т. Максимальная самореализация. Рабо-та как
внутренняя игра. Фокус, обучение, удо-вольствие и мобильность на рабочем месте. М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. 264 с.
Дауни М. Эффективный коучинг: Уроки коуча коучей. М. : Добрая Книга, 2008. 288 с.
Леонова С.В. Коучинг як засіб розвитку потенці-алу особистості. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream /ntb/20420/1/99-Leonova-165-167.pdf
Максимов В.Е. Коучинг от А до Я. Возможно всё. СПб.: «Речь», 2004. 272 с.
Нежинська О.О., Тименко В. М. Основи коучин-гу: навчальний посібник. – К.; Харків: ТОВ «ДІСА ПЛЮС», 2017. 220 с.
Нежинська О.О., Тименко В.М. Використання коучингу в системі вищої освіти України. Вісник післядипломної освіти, 2015. Вип. 15. С. 236–245. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_15_23
Парслоу М.Р. Коучинг в обучении: практические методы и техники. СПб.: Питер, 2003. 204 с.
Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання. Київ: А.С.К., 2004. URL: http://pedagogika.ucoz.ua/knygy/ Suchasnyj_urok.pdf
Рейнолдс М. Коучинг: эмоциональная компетен-тность: Направьте свои эмоции (EQ) на успех в работе. М.: Центр поддержки корпоративного управления и бизнеса, 2003. 103 с.
Романова С.М. Коучінг як нова технологія в професійній освіті. Вісник Нац. авіац. ун-ту. Се-рія : Педагогіка. Психологія. 2010. Вип. 3. С. 83–86.
Рудницьких О.В. Коучінг як інтеративна техно-логія в освіті. Вісник Дніпропетровського уніве-рситету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогі-ка і психологія». Педагогічні науки, 2014. № 2 (8). С. 173–176.
Сурмяк Ю.Р., Кудрик Л.Д. Педагогічний коучінг у підготовці студентів-психологів. Науковий віс-ник Львівського державного університету внут-рішніх справ. Серія психологічна. 2016. № 1. С. 188–197.
Томашек Н. Системный коучинг. Целеориенти-рованный подход в консультировании. Харьков: Изд-во Гуманитарный центр, 2016. 168 с.
Уитмор Д. Коучинг высокой эффективности: Новый стиль
менеджмента. Развитие людей. Высокая эффективность. М.: Международная академия корпоративного управления и бизнеса, 2005. 168 с.
Уитмор Дж. Coaching новый стиль менеджмента и управления персоналом: практ. Пособие. М. : Изд-во «Финансы и статистика», 2005. 160 с.
Хмельницька О.С. Коучинг як сучасна техноло-гія підвищення ефктивності навчального проце-су. Молодий вчений. 2017. № 6 (46). С. 315-319.
Хомченко-Семенова Л. О. Коучинг як ефективна технологія формування успішного студента. Віс-ник Національного авіаційного університету. – 2015. № 7. Серія: Педагогіка, Психологія. URL:
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10242
Coaching for teaching and learning: a practical guide for schools, Guidance report Rachel Lofthouse, David Leat, Carl Towler. – CFBT-2010. URL: http://www.ncl.ac.uk/cflat/news/document/5414_CfT_FINALWeb.pdf