ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ»
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Tracy B. Master Your Time. Master Your Life. New York: TarcherPerigee, 2016. 226 p.
Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. Київ: Кондор, 2011. 628 с.
Осовська Г.В. Методика викладання менеджме-нту: навч. посіб. Житомир: ЖІТІ, 2000. 166 c.
Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій шко-лі: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літерату-ри, 2006. 241 с.
Атанов Г.А. Обучение и искусственный ин-теллект или основы современной дидактики высшей школы. Донецк: Изд-во ДОУ, 2002. 504 с.
Іваницька С.Б., Галайда Т.О., Толочій Р.М. Впровадження європейських методик тайм-менеджменту в Україні. Глобальні та націона-льні проблеми економіки, 2018. № 21. С. 288‒292. URL: http://global-national.in.ua/issue-21-2018.
Азизходжаева Н.Н. Педагогические технологии и педагогическое мастерство. Ташкент: Изда-тельско-полиграфический творческий дом им. Чулпана, 2005. 200 с.
Каплінський В.В. Методика викладання у вищій школі: навч. посіб. Вінниця: Ніланд ЛТД, 2015. 224 с.
Конончук А.І. Використання технології портфо-ліо у професійній підготовці майбутніх працівни-ків соціальної сфери. Вісник Чернігівського наці-онального педагогічного університету. Серія: Пе-дагогічні науки, 2018. Вип. 150. С. 70‒74. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_150_19.
Осадча К.П. Портфоліо як форма організації навчання майбутніх учителів інформатики. Нау-ковий вісник Мелітопольського державного педа-гогічного університету. Серія: Педагогіка: зб. на-ук. статей, 2010. № 4. С. 172‒177.