ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  КЛЮЧ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ У ФАРМАЦЕВТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Тамара Степанівна ГНАТЕНКО
http://orcid.org/0000-0002-0553-2650

Анотація

Розглядаються питання професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі у сучасних умовах, яка набуває пріоритетного значення, оскільки істотно сприяє подальшому розвитку охорони здоров’я населення, збереженню й зміцненню здоров’я людей та запобіганню різноманітним захворюванням. Адже, саме висококваліфіковані фахівці фармацевтичної галузі здатні забезпечити пошук та вдосконалення нових ефективних засобів лікування і профілактики хвороб.

Вмотивовується, що в умовах, які склалися у світі через пандемію COVID-19, розвиток фармацевтичної галузі вимагає більш якісної підготовки фахівців та більш глибокого вивчення предметів з використанням сучасних інтерактивних методів навчання, базованих на новітніх інформаційно-комп’ютерних технологіях та стимулюючих студентів ЗВО до творчої, пошукової діяльності. У цьому процесі провідну роль відіграють дистанційні форми навчальної діяльності, засновані на сучасних комп’ютерних технологіях (Google форми, платформа Moodlе, чат-заняття, скайп-лекції, вебінари та вайбер-чати), які характеризуються мобільністю, всеохопністю контингенту студентів, інтерактивними формами спілкування

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ГНАТЕНКО, Т. С. (2020). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  КЛЮЧ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ У ФАРМАЦЕВТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3829
Розділ
Статті
Біографія автора

Тамара Степанівна ГНАТЕНКО, Черкаська медична академія

викладачка циклової комісії професійних фармацевтичних дисциплін

Посилання

Шевченко О.С., Шевченко Р.С., Тодоріко Л.Д. Вплив стилю педагогічної діяльності викладача на ставлення студента до навчання. Актуальні питання якості медичної освіти: тези доп. на-ук.-практ. конф. з міжнар. участю: у 2 т. Тер-нопіль: ТДМУ, 2016. Т. 1. С. 114–115.

Іова В.Ю., Красномовець С.В. Інноваційні мето-ди виховання. Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: Мошак М.І., 2006. 192 с.

Євтушевський В. Управління інноваційним роз-витком у вищих навчальних закладах України. Проблеми освіти. 2008. Вип. 54. С. 13–19.

Антонова О.Є. Упровадження інноваційних тех-нологій у процес професійної підготовки майбут-ніх фармацевтів (аналіз досвіду житомирського базового фармацевтичного коледжу). Професій-на підготовка фахівців: креативний підхід: мо-нографія. За ред. О.А. Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. С. 198–217.

Андреев А.А. Введение в дистанционное обуче-ние. Компьютеры в учебном процессе. М.: Ин-терсоциоинформ, 1998. № 2. С. 25–68.

Сисоєва С.О. Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект. Неперервна професійна освіта: теорія і практика: наук.-метод. жур-нал, 2003. Вип. 3/4. С. 78–87.

Домрачев В.Г. Дистанционное обучение: воз-можности и перспективы. Высшее образование в России, 2004. № 3. С. 79–87.

Суровцева Р.Ф. Проблема інноваційної діяльності в педагогічній теорії та практиці. Наука і освіта, 2001. № 6. С. 116–120.

Бардась А.В. Ділова гра “Девелопер” як інстру-мент впровадження компетентнісного підходу у навчальний процес. Економічний вісник. Розви-ток економічної освіти, 2013. № 1. С. 161–169.

Дуткевич Т.В. Психологічні основи використан-ня інтерактивних методів навчання у процесі підготовки спеціалістів з вищою освітою. Вико-ристання інтерактивних методів та мульти-медійних засобів у підготовці педагога: зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський: Абетка – Нова, 2003. С. 26–33.

Tait A. D`Une vocation nationale a une vocation international: I`Universite ouverte, le Royame-Uni et Europe. CEPES, Enseignement superieuren Eu-rope. 2004. Vol. XIX. No. 2. P. 1097–1106.

Wolf de H.C. Distance Education. The International Encyclopedia of Education. Second edition. Per-gamon, 2005. P. 1557–1563.