НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ Президента України від 25 червня 2013 року №344/2013. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.
Ачкан В.В. Підготовка майбутніх вчителів мате-матики до інноваційної педагогічної діяльності: монографія. Київ: Маслаков, 2018. 308 с.
Кузьмінський А.І., Тарасенкова Н.А., Акуленко І.А. Наукові засади методичної підготовки май-бутнього вчителя математики. Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2009. 320 с.
Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного про-цесу у вищій школі: навчальний посібник. Київ: Вища школа, 2005. 239с.
Волощук І.А. Формування готовності молодого вчителя фізико-математичних дисциплін до інноваційної діяльності в системі методичної ро-боти школи: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Черкаси, 2010. 22 с.
Готюр О.І., Деніна Р.В., Волинський Д.А., Ко-чержат О.І. Роль науково-дослідницької роботи студента у формуванні майбутнього фахівця. Art of medicine. 2019. № 3. С. 85–88.
Нічуговська Л.І. Розвиток готовності майбутніх педагогів до інклюзивного навчання в умовах магістратури. Ukrainen professional education = Українська професійна освіта: наук. журн. Пол-тава, 2019. Вип. 5. С. 35–41.
Щербакова І.М. Психологічні особливості готов-ності до інноваційної діяльності як важливої професійної якості педагога. Проблеми підгото-вки сучасного вчителя. Збірник наукових праць, 2012. № 6. Ч.1. С. 134–139.
Туркот Т.І. Психологія і педагогіка вищої школи: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. 2-ге вид. Херсон: Олді плюс, 2013. 515с.
Істинюк І.Д. Педагогічна практика – провідний засіб забезпечення готовності студентів до інно-ваційно ї виховної діяльності з молодшими шко-лярами. Психологія: реальність і перспективи, 2015. Вип. 4. С. 114–118.